Kabel Thunderbolt 4 (USB-C) Pro (1 m) / PL
339,66 zł
308,29 zł
250,64 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel Thunderbolt 4 (USB-C) Pro (1 m)
Dla tych, którzy potrzebują szybkości i niezawodności, przedstawiamy kabel Thunderbolt 4 (USB-C) Pro (1 m). Kabel ten posiada czarny oplot zapobiegający plątaniu się.
Wysoka szybkość transferu
Dzięki temu kablowi można osiągnąć prędkość transferu do 40 Gb/s dla Thunderbolt 3, Thunderbolt 4 i USB 4.
Wyjście wideo
Kabel obsługuje wyjście wideo przez DisplayPort (HBR3), zapewniając doskonały obraz.
Moc
Zapewnia do 100 W mocy dla urządzenia.
Kompatybilność
Ten kabel jest idealny do podłączenia do komputera Mac z portem Thunderbolt 3 lub 4 (USB-C). Umożliwia podłączenie monitorów i urządzeń Thunderbolt (USB-C) i USB, takich jak Studio Display, Pro Display XDR, stacje dokujące lub dyski twarde.
Podłączanie iPhone'a 15 Pro
Kabel umożliwia również podłączenie iPhone'a 15 Pro do komputera Mac w celu łatwego przesyłania danych.
Główne cechy:
- Prędkość transferu danych do 40 Gb/s
- Prędkość transferu danych USB 3.2 do 10 Gb/s
- Wyjście wideo przez DisplayPort (HBR3)
- Podłączanie do urządzeń i monitorów Thunderbolt (USB-C) i USB
- Zasilanie do 100 W
- Oplot ułatwia skręcanie i zapobiega splątaniu
- Kabel pasywny
- Logo Thunderbolt dla odróżnienia od innych kabli
- Połączenie szeregowe do sześciu urządzeń Thunderbolt 3
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.