Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4 M/M, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1,8 m, czarny, z zatrzaskiem, pozłacane złącza

- 43%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4 M/M, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1,8 m, czarny, z zatrzaskiem, pozłacane złącza
Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4 M/M, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1,8 m, czarny, z zatrzaskiem, pozłacane złącza
Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4 M/M, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1,8 m, czarny, z zatrzaskiem, pozłacane złącza
Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4 M/M, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1,8 m, czarny, z zatrzaskiem, pozłacane złącza
Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4 M/M, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1,8 m, czarny, z zatrzaskiem, pozłacane złącza
Kod produktu
AG264826
OEM
CA-DPDP-20CU-0018-BK
Producent
Lanberg
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

61,99 zł

35,45 zł

28,82 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,06 zł
W magazynie 2 szt, w czwartek u Ciebie

35,45 zł

61,99 zł

28,82 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel połączeniowy LANBERG DisplayPort 1.4

Czarny kabel o długości 1,8 m, wyposażony w grzechotkę i pozłacane złącza.

Specyfikacja

  • Złącza: Displayport 20-pinowe męskie na obu końcach
  • Wersja Displayport: 1.4

Maksymalna obsługiwana rozdzielczość

Z obsługą DSC (Display Stream Compression 1.2):

  • 7680 x 4320 przy 60 Hz
  • 5120 x 2880 przy 120 Hz
  • 3840 x 2160 przy 240 Hz

Bez obsługi DSC (Display Stream Compression 1.2):

  • 7680 x 4320 przy 30 Hz
  • 5120 x 2880 przy 60 Hz
  • 3840 x 2160 przy 120 Hz
  • Maksymalna przepustowość: 32,4 Gb/s
  • Obsługa DSC (Display Stream Compression 1.2), HDR, próbkowania kolorów 4:4:4, 4:2:2 i 4:2:0
  • Materiały i produkcja

    • Obudowa złącza: ABS ze srebrną powłoką galwaniczną
    • Materiał przewodu: czysta miedź (CU)
    • Złącza: pozłacane
    • Piny: 20 (20 pinów niepodłączonych - brak zasilania)
    • Oplot: guma
    • Kolor: czarny
    • Długość: 1,8 m

    Parametry

    Rodzaj produktu

    Potrzebujesz pomocy

    Najczęściej zadawane pytania

    Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

    Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

    Czy można odebrać towar osobiście?

    Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

    Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

    Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

    Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

    Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

    Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

    Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

    Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

    Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

    Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

    Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

    Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

    Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

    Co to są punkty lojalnościowe?

    Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

    Co oznacza płatność online kartą kredytową?

    Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

    Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

    Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

    Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

    Masz pytania? Pomożemy Ci.

    Doradca
    w wyborze
    Punkty odbioru. Aż do 30028 punktów odbioru.
    Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
    Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
    Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

    Klienci nas chwalą

    79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni