Kabel optyczny PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1 8K@60Hz 4K@120Hz 7m pozłacany
201,52 zł
185,04 zł
150,44 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel optyczny PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1
Wysokiej jakości kabel optyczny do podłączania urządzeń audio/wideo.
Specyfikacja techniczna
Typ kabla: HDMI 2.1 Ultra High Speed Aktywny kabel światłowodowy.
Obsługiwana rozdzielczość: 8K@60Hz, 4K@120Hz, YUV 4:4:4.
Maksymalny transfer danych: 48 Gb/s.
Średnica kabla: 5 mm.
Złącza: HDMI typu A (19-stykowe) męskie HDMI typu A (19-stykowe) męskie.
Obsługa formatu
- 8K UHD (7680p) przy 60 Hz
- 4K UHD (3840p) przy 120 Hz
- 1080p FULL HD/1080i/720p/720i
Kabel jest wstecznie kompatybilny z HDMI 2.0a, 2.0, 1.4 i niższymi.
Obsługuje eARC, ARC, HEC, EDID, DDC, CEC, HDR, VRR, ALLM, 4:4:4 Color Subsampling, 3D Video, HDCP1.4/HDCP2.2/HDCP2.3, Dolby Atmos, DTS:X, Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio Bitstream, Audio Return Channel (ARC) i HDMI Ethernet Channel (HEC).
Projektowanie i budowa
Światłowód: OM3 Światłowód wielomodowy.
Pozłacane złącza w metalowych nasadkach.
Elastyczny kabel optyczny o małym promieniu gięcia: 20 mm.
Metalowa obudowa złącza zapewnia długotrwałą wytrzymałość i dobre promieniowanie cieplne.
Kolor kabla: czarny.
Kolor złącza: czarny/niebieski.
Długość kabla: 7 m.
Instalacja i użytkowanie
Kabel zawiera aktywną elektronikę do kierunkowej transmisji sygnału.
Instalacja odbywa się przy wyłączonych urządzeniach zgodnie z oznaczeniem na kablu.
Złącze "Source" jest podłączone do urządzenia strumieniującego (DVD, Blueray).
Złącze "Display" jest podłączone do urządzenia wyświetlającego (LCD, TV, projektor).
Kabel jest kompatybilny z konsolą Sony PS5.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.