Kabel optyczny PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1 8K@60Hz 4K@120Hz 30m pozłacany
295,58 zł
264,06 zł
214,68 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel optyczny PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1
Ciesz się doskonałym obrazem i dźwiękiem dzięki temu kablowi.
Optyczne złącze HDMI 2.1 Ultra High Speed
Służy do podłączania urządzeń audio/wideo.
Przesyła cyfrowy dźwięk i obraz.
Obsługuje ochronę treści HDCP.
Specyfikacja techniczna
- Obsługuje HDMI2.1, HDMI2.0 i HDMI1.4.
- Umożliwia rozdzielczość 8K@60Hz, 4K@120Hz, YUV 4:4:4.
- Maksymalny transfer danych: 48 Gb/s.
- Hybrydowy kabel optyczny o średnicy 5 mm.
- Pozłacane złącza: HDMI typu A (19-pinowe) męskie.
Rozdzielczość i kompatybilność
- Obsługuje 8K UHD (7680p) przy 60 Hz, 4K UHD (3840p) przy 120 Hz.
- Wsteczna kompatybilność z HDMI 2.0a, 2.0, 1.4.
- Obsługuje eARC, ARC, HEC, EDID, DDC.
- Przesyła obraz 3D przez złącze HDMI.
Formaty audio i inne funkcje
- Obsługuje Dolby Atmos, DTS:X, Dolby TrueHD i DTS-HD Master Audio Bitstream.
- Obsługuje zwrotny kanał audio (ARC).
- Zgodność z kanałem HDMI Ethernet Channel (HEC).
- Obsługuje EDID.
Konstrukcja i zasilanie
- Kompletny zasilacz z magistralą HDMI, pobór mocy poniżej 250 mW.
- Pozłacane złącza w metalowych nasadkach.
- Elastyczny kabel optyczny o małym promieniu gięcia: 20 mm.
- Złącze: HxWxD / 53x19x9mm.
- Metalowa obudowa złącza zapewnia długotrwałą wytrzymałość.
Kolor i długość kabla
- Kolor kabla: czarny.
- Kolor złącza: czarny/niebieski.
- Długość kabla: 30 m.
Użycie
Kabel zawiera aktywną elektronikę, która działa tylko w jednym kierunku sygnału.
Kabel należy zawsze podłączać przy wyłączonych urządzeniach i tylko w kierunku wskazanym na kablu.
Złącze oznaczone jako "Source" jest zawsze podłączone do urządzenia nadawczego.
Złącze oznaczone "Display" jest zawsze podłączone do urządzenia wyświetlającego.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.