Kabel optyczny PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1 8K@60Hz 4K@120Hz 15m pozłacany
235,15 zł
215,91 zł
175,54 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel optyczny PremiumCord Ultra High Speed HDMI 2.1
Wysokiej jakości transmisja obrazu i dźwięku
Ten kabel światłowodowy jest przeznaczony do łączenia dwóch urządzeń audio/wideo. Przesyła cyfrowy sygnał audio i wideo.
Wsparcie dla nowoczesnych technologii
Obsługuje HDMI 2.1, 2.0, 1.4 i niższe. Zgodność z HDCP1.4/HDCP2.2/HDCP2.3.
Rozdzielczość Ultra High Definition
Obsługa rozdzielczości 8K@60Hz, 4K@120Hz, YUV 4:4:4.
Maksymalny transfer danych
Zapewnia transfer danych do 48 Gb/s.
Cechy kabla
Hybrydowy kabel światłowodowy o średnicy 5 mm - 4 włókna światłowodowe OM3 7 przewodów.
Pozłacane złącza
Złącza HDMI typu A (19-pinowe) męskie HDMI typu A (19-pinowe) męskie są pozłacane.
Wsparcie precyzyjnego gięcia
Elastyczny kabel optyczny o małym promieniu gięcia: 20 mm.
Obsługa dodatkowych funkcji
- Obsługa eARC, ARC, HEC, EDID, DDC
- Obsługuje CEC (sterowanie elektroniką użytkową)
- Obsługa HDR (High Dynamic Range)
- Obsługa VRR (zmienna częstotliwość odświeżania), ALLM (automatyczny tryb niskiego opóźnienia)
- Obsługa podpróbkowania kolorów 4:4:4
- Obsługa wideo 3D przez złącze HDMI
- Obsługa wielowymiarowych formatów audio (Dolby Atmos i DTS:X itp.).
- Obsługuje Dolby TrueHD i DTS-HD Master Audio Bitstream
- Obsługa zwrotnego kanału audio (ARC)
- Zgodność z kanałem Ethernet HDMI (HEC)
- Obsługa EDID
Zasilanie i zużycie energii
Kompletny zasilacz z poborem mocy magistrali HDMI poniżej 250 mW, nie wymaga zewnętrznego zasilacza.
Długość i kolor kabla
Długość kabla wynosi 15 m. Kolor kabla: czarny. Kolor złącza: czarny/niebieski.
Wygodne opakowanie
Kabel optyczny jest zapakowany w papierowe pudełko z instrukcją i etykietą z opisem i kodem EAN.
Uwaga na prawidłowe okablowanie
Kabel zawiera aktywne układy elektroniczne, które działają tylko w jednym kierunku sygnału. Kabel musi być zawsze podłączony z wyłączonymi urządzeniami i tylko w kierunku oznaczonym na kablu.
Złącze oznaczone jako "Source" jest zawsze podłączone do urządzenia strumieniującego (DVD, Blueray).
Złącze oznaczone "Display" jest zawsze podłączone do urządzenia wyświetlającego (LCD, TV, projektor).
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.