Kabel MANHATTAN In-wall CL3 High Speed HDMI z Ethernet, HEC, ARC, 3D, 4K, ekranowany, 10 m, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
MANHATTAN Kabel ścienny CL3 High Speed HDMI z Ethernetem
Kabel MANHATTAN In-wall CL3 High Speed HDMI to wysokiej jakości przewód, który zapewnia najwyższą możliwą rozdzielczość 4K x 2K. Dzięki temu okablowaniu otrzymujesz doskonały dźwięk i obraz w jednym kablu.
Cechy kabla
- Obsługa kanału HDMI Ethernet, zwrotnego kanału audio, wideo 3D, wyświetlania 4K@60Hz i głębokich kolorów
- Klasa CL3 dla naściennych instalacji HDMI chroni przed potencjalnym ryzykiem pożaru
- Rozdzielczość 4K, UHD obsługuje 4-krotność rozdzielczości wideo 1080p; do rozdzielczości 1080p w 3D i głębokich kolorach
- ARC umożliwia przesyłanie dźwięku z telewizora przez system audio; nie jest potrzebny dodatkowy kabel audio.
- Szybki Ethernet, sieci dwukierunkowe do 100 Mb/s
- Do 18 Gb/s przy przepustowości 600 MHz
- Nowoczesne kable przygotowują projekty HDMI w domu lub biurze na przyszłość
- Zgodność ze specyfikacją High Speed HDMI with Ethernet
- Podwójne ekranowanie redukujące zakłócenia elektromagnetyczne i inne źródła zakłóceń
- Kompatybilny z każdym urządzeniem HDMI, takim jak Blu-ray, konsole do gier, zestawy stereo, komputery PC i inne.
Specyfikacje:
Normy i certyfikaty:
- CL3
- CM
- UL 20276
- ISO 9002
Ogólne:
- Przepustowość: 18 Gb/s przy 600 MHz
- Wsparcie HEC
- Spełnia lub przewyższa istniejące standardy HDMI
- Długość: 10 m
Złącza:
- (2) HDMI 19-stykowe męskie
- Złote kontakty
- But z wtryskiwanego PVC
- Wbudowane odciążenie
Kabel:
- Kabel 30 AWG
- Podwójnie ekranowany
- Prąd znamionowy: 0,5 A DC
- Odporność na napięcie: 300 V DC
- Rezystancja izolacji: 10 MOhm
- Opór przewodzenia: 5 omów
- Obudowa termoplastyczna
W zestawie: Wbudowany kabel CL3 High Speed HDMI z kanałem Ethernet
Dożywotnia gwarancja
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.