Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1, 48 Gbps, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1m, czarny, pozłacane złącza

zdjęcie ilustracyjne

Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1, 48 Gbps, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1m, czarny, pozłacane złącza
Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1, 48 Gbps, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1m, czarny, pozłacane złącza
Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1, 48 Gbps, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1m, czarny, pozłacane złącza
Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1, 48 Gbps, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1m, czarny, pozłacane złącza
Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1, 48 Gbps, 8K@60Hz, 5K@120Hz, długość 1m, czarny, pozłacane złącza
Kod produktu
AG530332
OEM
CA-HDMI-30CU-0010-BK
Producent
Lanberg
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

29,63 zł

24,09 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,10 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

29,63 zł

24,09 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel LANBERG Ultra High Speed HDMI 2.1

Kabel Ultra High Speed HDMI 2.1 firmy LANBERG to idealny wybór dla najnowszych technologii transmisji obrazu i dźwięku.

Specyfikacje

Kabel jest wyposażony w męskie złącza HDMI-A 19pin na obu końcach. Maksymalna obsługiwana rozdzielczość to 7680 x 4320 przy 60 Hz lub 5120 x 2880 przy 120 Hz, przy maksymalnej przepustowości 48 Gb/s.

Wsparcie technologiczne

  • DSC (Display Stream Compression 1.2)
  • Dynamiczny HDR
  • eARC (ulepszony kanał zwrotny audio)
  • ALLM (automatyczny tryb niskiego opóźnienia)
  • QFT (Quick Frame Transport)
  • Próbkowanie kolorów 4:4:4, 4:2:2 i 4:2:0

Materiały i konstrukcja

Obudowa złącza wykonana jest z ABS pokrytego galwanicznie srebrem. Przewód ma przekrój 30 AWG i jest wykonany z czystej miedzi. Złącza są pozłacane, co zapewnia maksymalną jakość transmisji sygnału.

Kabel jest opleciony gumową opaską dla zwiększenia trwałości i jest w kolorze czarnym. Jego długość wynosi 1 metr, co idealnie nadaje się do podłączania urządzeń blisko siebie.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29956 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

83% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni