Kabel LANBERG HDMI M/M 1.4 15 m, czarny

- 44%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel LANBERG HDMI M/M 1.4 15 m, czarny
Kabel LANBERG HDMI M/M 1.4 15 m, czarny
Kabel LANBERG HDMI M/M 1.4 15 m, czarny
Kod produktu
AG264752
OEM
CA-HDMI-10CC-0150-BK
Producent
Lanberg
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie 18 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

127,50 zł

71,02 zł

57,74 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 70,22 zł
W magazynie 18 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

71,02 zł

127,50 zł

57,74 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel LANBERG HDMI M/M 1.4 15 m, czarny

Produkt EAN: 5901969415575

Opis produktu

Kabel LANBERG HDMI M/M 1.4 oferuje szybki transfer danych do 10,2 Gbps. Dzięki długości 15 metrów i czarnej konstrukcji idealnie nadaje się do podłączania urządzeń multimedialnych.

Specyfikacja

  • 19-pinowe złącza męskie HDMI-A na obu końcach
  • Przekrój kabla: 28 AWG 30AWG
  • Obsługa rozdzielczości do 3840 x 2160 przy 30 Hz lub 1920 x 1080 przy 120 Hz
  • Zaawansowana obsługa 3D zapewniająca wciągające wrażenia
  • Obsługa zwrotnego kanału audio (ARC)

Ten kabel LANBERG HDMI jest przeznaczony dla tych, którzy chcą w pełni wykorzystać możliwości interfejsu HDMI. Dzięki obsłudze specyfikacji Ethernet, kabel ten oferuje wszystko, czego potrzeba do wysokiej jakości połączenia urządzeń.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30001 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni