Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 10m (v. 2.0, 3D, pozłacane styki, ekranowany)
55,51 zł
31,54 zł
25,64 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 10m

Kod produktu: 8716309065856
Najwyższa jakość obrazu i dźwięku
Ten kabel HDMI firmy GEMBIRD obsługuje prędkość przesyłania danych do 10 gigabitów na sekundę. Oznacza to, że możesz cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku bez żadnych opóźnień lub utraty jakości.
Idealny do telewizorów 3D i 4K
Kabel jest idealny do oglądania telewizji 3D z rozdzielczościami wideo do 3840 x 2160 pikseli przy 24/25/30 Hz i 4096 x 2160 przy 24 Hz. Dzięki temu kablowi możesz cieszyć się wspaniałymi wrażeniami z filmów i gier 3D.
Inteligentna komunikacja między urządzeniami
Kabel obsługuje dwukierunkową komunikację między inteligentnymi urządzeniami HDMI. Oznacza to, że można łatwo przesyłać dane między urządzeniami bez konieczności stosowania dodatkowych kabli.

Pozłacane styki i ekranowanie dla maksymalnej wydajności
Kabel posiada pozłacane styki i ekranowanie zapewniające maksymalną wydajność i długą żywotność. Gwarantuje to, że kabel będzie działał bez problemów nawet po długich okresach użytkowania.
Obsługa kanału HDMI Ethernet i zwrotnego kanału audio
- Obsługa kanału Ethernet HDMI 100 Mb/s (HEC)
- Obsługa technologii zwrotnego kanału audio (HARC)
Specyfikacje:
Standard: HDMI v.1.4 i kompatybilny w dół
Złącza: męskie x 2 szt.
Może Cię również zainteresować
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.