Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 10m (v. 2.0, 3D, pozłacane styki, ekranowany)

- 43%

zdjęcie ilustracyjne

Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 10m (v. 2.0, 3D, pozłacane styki, ekranowany)
Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 10m (v. 2.0, 3D, pozłacane styki, ekranowany)
Kod produktu
3211837
OEM
CC-HDMI4-10M
Producent
Gembird
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
W magazynie 5 szt, we wtorek u Ciebie

55,51 zł

31,54 zł

25,64 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,32 zł
W magazynie 5 szt, we wtorek u Ciebie

31,54 zł

55,51 zł

25,64 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel GEMBIRD HDMI do HDMI 10m

Kod produktu: 8716309065856

Najwyższa jakość obrazu i dźwięku

Ten kabel HDMI firmy GEMBIRD obsługuje prędkość przesyłania danych do 10 gigabitów na sekundę. Oznacza to, że możesz cieszyć się najwyższą jakością obrazu i dźwięku bez żadnych opóźnień lub utraty jakości.

Idealny do telewizorów 3D i 4K

Kabel jest idealny do oglądania telewizji 3D z rozdzielczościami wideo do 3840 x 2160 pikseli przy 24/25/30 Hz i 4096 x 2160 przy 24 Hz. Dzięki temu kablowi możesz cieszyć się wspaniałymi wrażeniami z filmów i gier 3D.

Inteligentna komunikacja między urządzeniami

Kabel obsługuje dwukierunkową komunikację między inteligentnymi urządzeniami HDMI. Oznacza to, że można łatwo przesyłać dane między urządzeniami bez konieczności stosowania dodatkowych kabli.

Pozłacane styki i ekranowanie dla maksymalnej wydajności

Kabel posiada pozłacane styki i ekranowanie zapewniające maksymalną wydajność i długą żywotność. Gwarantuje to, że kabel będzie działał bez problemów nawet po długich okresach użytkowania.

Obsługa kanału HDMI Ethernet i zwrotnego kanału audio

  • Obsługa kanału Ethernet HDMI 100 Mb/s (HEC)
  • Obsługa technologii zwrotnego kanału audio (HARC)

Specyfikacje:

Standard: HDMI v.1.4 i kompatybilny w dół

Złącza: męskie x 2 szt.

Może Cię również zainteresować

Parametry

Rodzaj produktu
Specyfikacja kabli / redukcje
Wersja kablowa / reduktor
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 42191 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 29000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

95% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni