Kabel Delock Active HDMI4K 60 Hz 10 m

zdjęcie ilustracyjne

Kabel Delock Active HDMI4K 60 Hz 10 m
Kod produktu
AGDL2547
OEM
85284
Producent
DeLock
Punkty lojalnościowe: 13
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Ten kabel HDMI firmy Delock może być używany do podłączania urządzeń HDMI, takich jak telewizor, odtwarzacz Blu-ray, monitor lub projektor. Dzięki maksymalnej przepustowości transmisji wynoszącej 18 Gb/s, treści mogą być odtwarzane w rozdzielczości do 4K Ultra HD (3840 x 2160 @ 60 Hz). Rozdzielczość 4K Ultra HD bez utraty jakości Zintegrowany zestaw cypher firmy Redmere umożliwia transmisję sygnału wideo i audio na duże odległości bez utraty jakości. Sprawia to, że kabel ten jest idealny do użytku na przykład w dużych salach konferencyjnych. Specyfikacja - Złącze: 1 x HDMI-A męskie > 1 x HDMI-A męskie - Chipset: Redmere 8181 - Specyfikacja szybkiego złącza HDMI z Ethernetem (HEC) - Przekrój kabla: 26 AWG - Średnica kabla: ok. 8 mm - Kabel - skrętka dwużyłowa - Przewody miedziane - Pozłacane styki - Potrójnie ekranowany kabel - Transmisja sygnału audio i wideo - Szybkość przesyłania danych do 18 Gb/s - Rozdzielczość do 3840 x 2160 @ 60 Hz (w zależności od systemu i podłączonego sprzętu) - Obsługa 3D: do 1920 x 1080 @ 60 Hz; 3840 x 2160 @ 30 Hz (w zależności od systemu i podłączonego sprzętu) - Obsługa kinowych proporcji obrazu 21:9 - Obsługa transmisji 2 kanałów wideo jednocześnie w celu wyświetlania dla 2 widzów na jednym wyświetlaczu - Obsługa próbkowania kolorów 4:2:0 (oryginalny format płyt Blu-Ray, DVD i TV) - Zawiera zwrotny kanał audio (ARC) - Do 32 kanałów audio dla głośników - Częstotliwość próbkowania dźwięku do 1536 kHz - Obsługa transmisji do 4 kanałów audio jednocześnie - Obsługa dynamicznych ustawień synchronizacji opóźnienia audio/wideo - Obsługa HDR - Obsługa HDCP 1.4 i 2.2 - Obsługa poleceń sterujących CEC 2.0 - Zgodność z Dolby® TrueHD i DTS-HD Master Audio™ - Kolor: czarny - Długość kabla: ok. 10 m Wymagania systemowe - Wolne złącze HDMI-A Zawartość opakowania - Kabel HDMI Opakowanie - Pudełko kartonowe

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni