JET BOT ROBOTYCZNY ODKURZACZ SAMSUNG
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz automatyczny Samsung Jet Bot
EAN: 8806092260023
Inteligentny ruch
Odkurzacz jest wyposażony w nawigację laserową LIDAR i czujnik upadku.
Wydajne odkurzanie
Automatyczna regulacja siły ssania w zależności od powierzchni.
Silnik z falownikiem
Zapewnia długą żywotność i skuteczne czyszczenie każdego rodzaju podłogi.
Zamszowa szczotka z technologią samoczyszczenia
Łatwa konserwacja i wysoka skuteczność czyszczenia.
Pojemnik na kurz
Łatwy do opróżnienia i w pełni zmywalny, pojemność 0,4 l.
Sterowanie przez Wi-Fi
Status czyszczenia w czasie rzeczywistym dzięki ulepszonemu sterowaniu Wi-Fi.
Autonomiczna kontrola
Za pośrednictwem SmartThings na urządzeniach z systemem Android i iOS.
Funkcja Select & Go
Wybierz pomieszczenia, które chcesz wyczyścić.
Strefy zakazu wstępu i wirtualne ściany
Bezpieczne czyszczenie bez ryzyka uszkodzenia mebli.
Raport z czyszczenia na żywo
Monitorowanie postępu czyszczenia w czasie rzeczywistym.
Planowanie czyszczenia
Zaplanuj sprzątanie zgodnie ze swoim harmonogramem.
Rozpoznawanie głosu
Łatwe sterowanie za pomocą Samsung Bixby, Amazon Alexa, Google Assistant.
Parametry techniczne
- Pojemność pojemnika na kurz: 0,4 l
- Maks. moc: 60 W
- Poziom hałasu: 76 dBA
- Bateria: Li-ion 21,9 V, do 90 min
- Wymiary (wys. × szer. × głęb.): 105 × 350 × 430 mm
- Waga wraz ze stacją: 3,81 kg
- Kolor: biały
Zawartość opakowania
- Odkurzacz automatyczny
- Filtry przedsilnikowe (1 zainstalowany, 1 dodatkowy)
- Taśma magnetyczna
- Szczotki boczne (1 zainstalowana, 1 dodatkowa)
- Stacja dokująca
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.