Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - czarny - 2 opakowania
420,07 zł
274,01 zł
222,77 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - czarny - 2 opakowania
EAN: 6924922224730
Kluczowe cechy
- Typ: inteligentna sufitowa lampa punktowa z dwiema żarówkami
- Obrót: 350° w poziomie i 90° w pionie
- Kolory: RGB - 16 milionów kolorów
- Sterowanie: możliwość ściemniania i dostrajania - temperatura światła 2700K - 6500K
- Kompatybilność: Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Razer Chroma
- Zastosowanie: sterowanie aplikacjami, sterowanie głosowe
- Warianty: dostępne w kolorze białym i czarnym
- Żarówki: wymienne
- Strumień świetlny: 700lm
Więcej opcji dla większej elastyczności
Inteligentny reflektor wpuszczany jest dostępny w kolorze czarnym i białym oraz z jednym, dwoma lub trzema źródłami światła.
Regulowane oświetlenie punktowe świeci tam, gdzie chcesz
Reflektor można obracać o 360° w poziomie i 90° w pionie, co zapewnia idealne oświetlenie wybranego elementu domu.
16 milionów kolorów, aby rozjaśnić nastrój
Reflektor oferuje 16 milionów kolorów, aby stworzyć idealną atmosferę na każdą okazję.
Inteligentne sterowanie reflektorem z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie
Sterowanie Spotlight za pomocą głosu i aplikacji. Kompatybilny z Asystentem Google, Amazon Alexa i Samsung SmartThings.
Jeden przyciemniany reflektor od rana do nocy
Temperatura barwowa ściemnianego reflektora wynosi od 2700 K do 6500 K.
Spersonalizowane sceny z zaprogramowanymi trybami
Grupowe sterowanie reflektorami lub dostosowywanie scen świetlnych do własnych potrzeb.
Specyfikacja techniczna
- Moc znamionowa: 220-240~50/60Hz 50mA
- Maksymalna moc żarówki: 60 W
- Kąt wiązki: 36°
- Ilość przełączeń: 15 000
- Typ gniazda: GU10
- Kąty świecenia: 360° i 90°
- Żywotność lampy: 15 000 godzin
- Łączność bezprzewodowa: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.