Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - opakowanie 1 szt.
209,58 zł
175,95 zł
143,05 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yeelight Smart Spotlight - wprowadzenie
Yeelight Smart Spotlight to inteligentny reflektor sufitowy, który rewolucjonizuje oświetlenie domu.
Elastyczność i zmienność
Reflektor jest dostępny w kilku wersjach - z jednym, dwoma lub trzema światłami oraz w kolorze białym lub czarnym. Światło można również obracać o 350° w poziomie i 90° w pionie.
RGB - 16 milionów kolorów
Ponad 16 milionów ustawień kolorów pozwala stworzyć idealną atmosferę na każdą okazję.
Inteligentna kontrola
Reflektorem można sterować za pomocą aplikacji lub głosu. Jest kompatybilny z Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Razer Chroma i może być zintegrowany z Xiaomi Mi Home.
Ściemnialne i przestrajalne światło
Temperaturę światła można ustawić w zakresie od 2700 K do 6500 K.
Wymienne żarówki
W razie potrzeby żarówki można wymienić.
Specyfikacja techniczna
- Moc znamionowa: 220-240~50/60Hz 50mA
- Maksymalny pobór mocy na żarówkę: 60W
- Strumień świetlny 350 lm
- Kąt wiązki 36°
- Ilość przełączeń: 15 000
- Temperatura barwowa: 2700K-6500K
- Typ gniazda: GU10
- Kąty świecenia: 360° i 90°
- Żywotność lampy: 15 000 godzin
- Łączność bezprzewodowa: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.