Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - opakowanie 1 szt.

- 16%

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - opakowanie 1 szt.
Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - opakowanie 1 szt.
Kod produktu
31073093
OEM
YLDDL-0083
Producent
Yeelight
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

209,58 zł

175,95 zł

143,05 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 175,95 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

175,95 zł

209,58 zł

143,05 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Yeelight Smart Spotlight - wprowadzenie

Yeelight Smart Spotlight to inteligentny reflektor sufitowy, który rewolucjonizuje oświetlenie domu.

Elastyczność i zmienność

Reflektor jest dostępny w kilku wersjach - z jednym, dwoma lub trzema światłami oraz w kolorze białym lub czarnym. Światło można również obracać o 350° w poziomie i 90° w pionie.

RGB - 16 milionów kolorów

Ponad 16 milionów ustawień kolorów pozwala stworzyć idealną atmosferę na każdą okazję.

Inteligentna kontrola

Reflektorem można sterować za pomocą aplikacji lub głosu. Jest kompatybilny z Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Razer Chroma i może być zintegrowany z Xiaomi Mi Home.

Ściemnialne i przestrajalne światło

Temperaturę światła można ustawić w zakresie od 2700 K do 6500 K.

Wymienne żarówki

W razie potrzeby żarówki można wymienić.

Specyfikacja techniczna

  • Moc znamionowa: 220-240~50/60Hz 50mA
  • Maksymalny pobór mocy na żarówkę: 60W
  • Strumień świetlny 350 lm
  • Kąt wiązki 36°
  • Ilość przełączeń: 15 000
  • Temperatura barwowa: 2700K-6500K
  • Typ gniazda: GU10
  • Kąty świecenia: 360° i 90°
  • Żywotność lampy: 15 000 godzin
  • Łączność bezprzewodowa: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz

Parametry

Rodzaj produktu
Typ źródła światła
Klasa energetyczna
Żywotność
Strumień świetlny (lm)
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30001 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni