Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - 3 opakowania

- 29%

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - 3 opakowania
Inteligentny reflektor Yeelight (kolorowy) - biały - 3 opakowania
Kod produktu
31073095
OEM
YLDDL-0085
Producent
Yeelight
Punkty lojalnościowe: 20
0 ocen
W magazynie 11 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

577,57 zł

411,10 zł

334,23 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 411,10 zł
W magazynie 11 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

411,10 zł

577,57 zł

334,23 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Yeelight Smart Spotlight - inteligentna sufitowa lampa punktowa

EAN: 6924922224747

Praktyczny i elastyczny

Dostosuj światło do swoich potrzeb. Yeelight Smart Spotlight oferuje obrót o 350° w poziomie i 90° w pionie.

Miliony kolorów

Stwórz idealną atmosferę dzięki 16 milionom kolorów, które można ustawić na tym reflektorze.

Inteligentna kontrola

Steruj oświetleniem za pomocą aplikacji lub głosu. Kompatybilny z Google Home, Amazon Alexa, Samsung SmartThings, Razer Chroma i Xiaomi Mi Home.

Możliwość ściemniania i dostrajania

Wybierz temperaturę światła między 2700K a 6500K. Światłem można również sterować za pomocą aplikacji Xiaomi Mi Home.

Niestandardowe sceny

Skonfiguruj grupowe sterowanie oświetleniem punktowym lub dostosuj sceny oświetleniowe do swoich potrzeb.

Specyfikacja techniczna

  • Moc znamionowa: 220-240~50/60Hz 50mA
  • Maksymalny pobór mocy na żarówkę: 60W
  • Strumień świetlny: 1050 lm
  • Kąt wiązki: 36°
  • Ilość przełączeń: 15 000
  • Temperatura barwowa: 2700K-6500K
  • Typ gniazda: GU10
  • Kąty świecenia: 360° i 90°
  • Żywotność lampy: 15 000 godzin
  • Łączność bezprzewodowa: Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n 2,4 GHz

Yeelight Smart Spotlight - stwórz idealną atmosferę za pomocą światła.

Parametry

Rodzaj produktu
Produkt
Typ źródła światła
Klasa energetyczna
Żywotność
Strumień świetlny (lm)
Rodzaj lampy
Kolor lampy
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni