Inteligentna żarówka Yeelight

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentna żarówka Yeelight
Kod produktu
31073003
OEM
DP1201
Producent
Yeelight
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Korzystaj z zalet inteligentnego domu

Ta żarówka Yeeligh jest kompatybilna z Asystentem Google, Amazon Alexa i Apple Homekit.

Regulowana jasność od 5% do 100% na każdą okazję

Żarówka Yeelight Filament wyposażona jest w diody LED, które wytwarzają ciepłe światło o wartości 2700K i mają regulowaną jasność w wysokim zakresie.

Idealne światło o niskim zużyciu

Świetne połączenie tradycyjnej żarówki Edisona z technologią LED zapewnia wysoki strumień świetlny 117 lm/W.

Pełna kontrola z dowolnego miejsca

Dzięki aplikacji Yeelight na iOS lub Androida możesz sterować żarówkami z dowolnego miejsca. Wyszedłeś już z domu, ale nie jesteś pewien, czy zgasiłeś wszystkie światła? Nie chcesz wejść do ciemnego mieszkania? Z żarówkami Yeelightto nie ma problemu.

Dostosuj wszystko do swojego stylu życia

Czy Ty też masz problem ze wstawaniem po ciemku? Żarówki Yeelight pozwalają obudzić się stopniowo zapalanym światłem. Przygotuj także swoje ciało do snu, stopniowo przyciemniając światło, aż całkowicie zgaśnie.

Dostosuj swoje ulubione sceny świetlne

Zmień tryb oświetlenia jednym przyciskiem. Użyj innego światła, aby oglądać wieczorne filmy, czytać lub zjeść kolację we dwoje.

Parametry techniczne:

  • Gniazdo: E26 / E27
  • Strumień świetlny: 700 lm
  • Temperatura światła: 2700 K
  • Znamionowe wejście: 100-240 ~ 50 / 60Hz
  • Moc znamionowa: 6 W
  • Żywotność: ok. 25 000 godzin
  • Połączenie: Wi-Fi IEEE 802.11 b / g / n 2,4 GHz

Parametry

Rodzaj produktu
Produkt
Typ źródła światła
Napięcie (V)
Ilość sztuk w opakowaniu
Żywotność
Strumień świetlny (lm)
Pobór energii
Kolor lampy
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni