Inteligentna ładowarka akumulatorów samochodowych i kwasowo-ołowiowych Emos N1015 12V/6V
126,47 zł
115,82 zł
94,16 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Inteligentna ładowarka akumulatorów samochodowych i kwasowo-ołowiowych Emos N1015 12V/6V
Inteligentna i wszechstronna ładowarka dla wszystkich Twoich potrzeb.
Dlaczego warto wybrać Emos N1015?
Ładowarka jest przeznaczona do samochodów, motocykli i akumulatorów zapasowych.
Jest kompatybilny z akumulatorami kwasowo-ołowiowymi 1,2-30 Ah WET, MF, VRLA, AGM, GEL i 12,8 V LiFePO4 2-15 Ah.
Tryb konserwacji
Emos N1015 oferuje również tryb konserwacji baterii dla wszystkich rozmiarów baterii. Oprócz ładowania, tryb ten utrzymuje baterię w stanie stałego naładowania.
Parametry produktu
- Ładowanie: 6/12 V: 1,2 Ah-30 Ah; 12,8 V LiFePO4: 2 Ah-15 Ah
- Kabel do ładowania: 1,8 m z zaciskami końcowymi
- Kontrola ładowania: wewnętrzny MCU, automatyczna diagnostyka i ładowanie baterii
- Tryb odsiarczania: tak
- Tryb konserwacji: Tak
- Etapy ładowania: 7
- Zabezpieczenie: przed zwarciem i nadmierną polaryzacją
- Wskaźnik ładowania: dioda LED
- Wejście: 220-240 V AC / 50 Hz / 300 mA
- Prąd wyjściowy: 0,8 A
- Napięcie ładowania: 7,3 V/14,5 V DC
Zalety produktu
Ładowarka ma pamięć, zapamiętuje tryb ładowania w przypadku awarii zasilania i wznawia pracę po przywróceniu zasilania.
Możliwość stałego podłączenia do naładowanego akumulatora - tryb konserwacji.
Stopień ochrony: IP65 (pokrywa ładowarki)
Waga: 255 g
Opakowanie: 1 sztuka, pudełko
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.