iGET SECURITY M3P7 Bezprzewodowy przycisk do wyzwalania alarmu SOS dla alarmów M3 i M4

- 17%

zdjęcie ilustracyjne

iGET SECURITY M3P7 Bezprzewodowy przycisk do wyzwalania alarmu SOS dla alarmów M3 i M4
Kod produktu
3436103
OEM
M3P7 SECURITY
Producent
iGET
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

iGET SECURITY M3P7 — przycisk SOS do wezwania pomocy

To jest bezprzewodowy przycisk pilota do wezwania pomocy. Po naciśnięciu przycisku alarm rozpocznie wysyłanie SMS-a i wybiera numery telefonów, które są w tym przypadku wpisane do kontaktu. Jest przeznaczony do alarmu iGET SECURITY M3.



Bezprzewodowy przycisk wywołania SOS iGET SECURITY M3P7 jest akcesorium do alarmu iGET SECURITY M3. Służy do szybkiego wezwania pomocy za pomocą jednego naciśnięcia. Dzięki praktycznemu sznurkowi na szyi obsługa jest łatwiejsza. Jest przeznaczony do codziennego użytku i ma długą żywotność baterii, ponad 2 lata. Przetwarzanie w nowoczesnym designie, przyjazne dla środowiska ze względu na niskie zużycie energii.



Główne parametry:

- praktyczny gumowany przycisk z możliwością zawieszenia,
- precyzyjne dociskanie, sygnalizacja LED,
- bardzo wytrzymała,
- prosta rozbudowa podstawowego zestawu alarmowego,
- po naciśnięciu przycisku alarm rozpoczyna wysyłanie wiadomości SMS i wybiera numery telefonów, które są w tym przypadku wpisane do kontaktu,
- żywotność baterii do 2 lat w zależności od użytkowania.



Dane techniczne:
Częstotliwość transmisji: 433,29 MHz
Temperatura pracy: -20°C ~ +50°C
Wilgotność robocza: 5% ~ 90% (bez kondensacji)
Napięcie zasilania: 1x bateria typu C1620
Prąd roboczy: 12 mA
Waga z baterią: 22,6 g
Zasięg sygnału do jednostki centralnej: do 100 m w bezpośredniej linii wzroku

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj elektroniki
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29579 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni