Hybrydowy kabel optyczny Digitus HDMI AOC, typ A M/M, 10 m, UHD 8K@60Hz, CE, złoty, czarny
599,15 zł
337,71 zł
274,56 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hybrydowy kabel optyczny Digitus HDMI AOC
Typ: A M/M, 10m, UHD 8K@60Hz, CE, złoty, bl
Opis
Kabel ten jest idealny do przesyłania nieskompresowanych danych wideo i audio. Hybrydowa konstrukcja zapobiega zakłóceniom elektromagnetycznym.
Obsługuje rozdzielczość UHD do 8K/60Hz i przepustowość do 48 Gb/s. Jest idealny do użytku w domach, salach spotkań i salach konferencyjnych.
Szczegóły techniczne
- Rozdzielczość: 7680 x 4320p / 60 Hz (UHD-2)
- Obsługa: 8K 3D, HDCP 2.2, HDMI® 2.1, HDR, eARC, CEC, HEC, EDID 2.0, 21:9 Cinemascope
- Dźwięk: 32 kanały, Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio bitstream, Super Audio CD (DSD), DVD audio, Blu-ray Disc i HD DVD audio i wideo
- Opóźnienie: Zerowe opóźnienie ramki
- Promień gięcia: 20 mm
- Temperatura pracy: -10 ~ 80°C
- Wilgotność robocza: 0% - 85% wilgotności względnej
- Pobór mocy: maksymalnie 400 mW.
- Złącze: HDMI typu A, wtyczka, pozłacane
- Standard HDMI: ultra szybkie złącze HDMI
- HDTV Maks. rozdzielczość: 7680 × 4320 pikseli, 60 Hz
- Standard HDTV: 8K Ultra HD
- Długość: 10 m
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.