Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt EDGE, Black-Red Edition
605,47 zł
531,37 zł
432,01 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt EDGE, wersja czarno-czerwona
Dla początkujących i zaawansowanych
MOVINO Stunt EDGE to idealny wybór dla każdego, kto szuka mocnej i wytrzymałej hulajnogi. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym, czy zaawansowanym kierowcą, ta hulajnoga zachwyci Cię swoją zwinnością, ponadczasowym designem i wysoką funkcjonalnością poszczególnych komponentów.
Aluminiowe rdzenie kół
Koła są jednym z najważniejszych elementów hulajnogi. MOVINO Stunt EDGE ma koła z aluminiowym rdzeniem, które są odporne na skoki i uderzenia, zapewniając płynną i wysokiej jakości jazdę.
System FLEX BRAKE
Ta hulajnoga jest wyposażona w system FLEX BRAKE, który przywraca jej pierwotny kształt po każdym naciśnięciu. Dzięki temu systemowi koła zużywają się znacznie wolniej, a nieprzyjemne wibracje są zminimalizowane.
ABEC 9 - łożyska węglowe
MOVINO Stunt EDGE jest wyposażony w łożyska ABEC 9 Carbon, które gwarantują wysoką precyzję, wydajność i możliwość osiągania wyższych prędkości.
Kierownica 360° z chromowanej stali
Chromowana stalowa kierownica zapewnia większe bezpieczeństwo podczas jazdy.
Rowkowane uchwyty TPR
MOVINO Stunt EDGE posiada rowkowane uchwyty TPR, które zapewniają mocniejszy chwyt niż konwencjonalne gumowe uchwyty. Dzięki nim możesz mieć pewność, że dłoń nie ześlizgnie się nawet podczas bardziej agresywnej jazdy.
Poczwórna tuleja aluminiowa
Tuleja łącząca widelec z kierownicą w rowerze MOVINO Stunt EDGE jest wykonana ze stopu aluminium 6061 i jest przymocowana czterema śrubami, zapewniając wysoką trwałość i bezpieczeństwo podczas wymagającej jazdy.
Specyfikacje
- Płyta: wzmocnione aluminium (6061), wymiary 480x105 mm
- Kierownica: stal chromowana, wymiary 830 mm (wysokość), 640 mm (długość wraz z kółkami), 500 mm (szerokość)
- Kółka: średnica 100 mm, łożyska ABEC 9 Carbon, materiał aluminium
- Zacisk: czterośrubowy
- Waga: 3,4 kg
- Maksymalny udźwig: 100 kg
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.