Honeywell Voyager Extreme Performance 1472g, BT, 2D, BT, zestaw (USB), czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Honeywell Voyager Extreme Performance 1472g
EAN: 3055432
Wprowadzenie rewolucji w handlu detalicznym
Niezawodny skaner Bluetooth 2D dla wymagających środowisk.
Kluczowe cechy
- Może odczytywać nawet trudne do przechwycenia kody 1D i 2D
- Odczytuje DotCodes i kupony cyfrowe ze smartfonów i tabletów
- Bezprzewodowa konstrukcja dla większej elastyczności
- Odporność na upadki z wysokości do 1,8 metra
- Ochrona przed ciałami obcymi do 1 mm i wyciekiem wody (certyfikat IP42)
- Wsteczna kompatybilność z istniejącymi akcesoriami
Specyfikacje bezprzewodowe
Częstotliwość: 2,4 GHz do 2,5 GHz (pasmo ISM) z adaptacyjną zmianą częstotliwości
Bluetooth v4.2, zasięg do 30 m (98 stóp) w linii wzroku z ładowarką / bazą komunikacyjną Honeywell
Pojemność baterii: minimum 2400 mAh Li-ion
Liczba skanów: do 50 000 skanów na jednym ładowaniu
Przewidywany czas pracy: 14 godzin
Przewidywany czas ładowania: 4,5 godziny
Specyfikacje mechaniczne i elektryczne
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 62 mm x 173 mm x 82 mm
Waga skanera: 210 g
Zużycie energii podczas ładowania: ładowarka/baza komunikacyjna: 179 g
Interfejs hosta: USB, Keyboard Wedge, RS-232, obsługa RS485 dla IBM46xx (RS485)
Specyfikacja środowiska
Temperatura pracy podczas ładowania: od 5°C do 40°C, bez ładowania: od 0°C do 50°C
Temperatura przechowywania: do 90 dni: -20°C do 35°C, do 1 roku: -20°C do 20°C
Wilgotność: od 0% do 95% wilgotności względnej, bez kondensacji
Szacowana odporność na upadki: 1000 upadków z wysokości 0,5 m, 30 upadków z wysokości 1,8 m na beton
Ochrona przed pyłem i wilgocią: IP42
Wydajność skanowania
Wzór skanowania: płaski obraz (1040 x 720 pikseli)
Tolerancja ruchu: 70 cm/s dla UPC 13 mil przy optymalnej ogniskowej
Kąt skanowania: poziomy: 39,2°, pionowy: 27,4°
Typy kodów kreskowych: standardowe symbole 1D, PDF, 2D i DotCode
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.