Honeywell Voyager Extreme Performance 1470g, 2D, multi-IF, zestaw (USB), czarny

- 18%

zdjęcie ilustracyjne

Honeywell Voyager Extreme Performance 1470g, 2D, multi-IF, zestaw (USB), czarny
Honeywell Voyager Extreme Performance 1470g, 2D, multi-IF, zestaw (USB), czarny
Kod produktu
33055345
OEM
1470G2D-2USB-R
Producent
Honeywell
Punkty lojalnościowe: 30
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

skaner ręczny, 2D, imager, multi-interfejs (RS232, KBW, USB), IP40, w zestawie: kabel (USB, prosty, 1,5 m, czarny), kolor: czarny


Firma Honeywell opracowała Voyager Extreme Performance (XP) 1470g specjalnie dla środowiska handlu detalicznego. Przechwytuje wszystkie popularne kody kreskowe 1D i 2D, a także kody DotCode i kupony cyfrowe ze smartfona lub tabletu. Nawet uszkodzone lub trudne do odczytania kody kreskowe są rejestrowane niezawodnie i szybko, co pozwala zaoszczędzić dużo czasu. Dzięki zwiększonej odległości skanowania skanowanie jest jeszcze łatwiejsze dzięki bezpiecznemu przechwytywaniu niedostępnych kodów kreskowych. Tolerancja ruchu skanera wynosi 70 cm/s, a kąt skanowania to 39,2° w poziomie i 27,4° w pionie.


Skaner 2D wytrzymuje wielokrotne upadki z wysokości do 1,8 metra i jest chroniony przed wnikaniem ciał obcych do 1 mm. Aby zapewnić niezmiennie doskonałą wydajność, skaner posiada następujące interfejsy: USB, klin klawiatury (KBW), RS-232 i RS-485 z obsługą IBM 46XX. Kolejna zaleta: jest w pełni wstecznie kompatybilny z już istniejącymi akcesoriami Voyagera. To znacznie zmniejsza całkowity koszt posiadania, ponieważ nie ma dodatkowych kosztów akcesoriów opcjonalnych.

Parametry

Rodzaj produktu
Łączność
Rodzaj czujnika
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29657 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni