Honeywell MS7120 Orbit, dookólna, USB, czarny (MK-7120) MK7120-31A38
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Honeywell MS7120 Orbit: Wielokierunkowy i potężny
Laserowy skaner kodów kreskowych Orbit MS7120 zapewnia wysoką wydajność w lekkiej i wytrzymałej obudowie.
Mały, ale wydajny, holograficzna technologia skanowania kodów kreskowych umożliwia duży zakres głębokości skanowania (0 - 215 mm).
Oszczędność miejsca i unikalna konstrukcja
Orbit jest idealnym rozwiązaniem dla małych sklepów ze względu na oszczędność miejsca. Jego unikalny kształt pozwala również na używanie go jako skanera ręcznego do nieporęcznych przedmiotów.
Wydajność i niezawodność
Skanery kodów kreskowych Orbit MK-7120 zostały zaprojektowane z wielką starannością, zwiększając szybkość i niezawodność skanowania. Głowicę skanującą można przechylić do 30°, aby usprawnić skanowanie obiektów o różnych rozmiarach.
Specyfikacja techniczna
- Źródło światła: dioda laserowa w zakresie światła widzialnego 650nm ± 5nm
- Głębia ostrości: 0-215 mm w ustawieniu domyślnym
- Prędkość skanowania: 1200 skanów na sekundę
- Liczba linii pomiarowych: 20
- Maksymalna gęstość kodu: 5,2 mil (0,13 mm)
- Minimalny kontrast kodu: 35%
- Komunikacja.
- Znajomość kodów: automatycznie rozpoznaje wszystkie powszechnie używane kody kreskowe
- Możliwość programowania: za pomocą kodów programowania lub przez interfejs szeregowy za pomocą MetroSet
- Sygnał dźwiękowy: 7 tonów lub brak dźwięku
- Sygnalizacja świetlna: zielona dioda LED - laser jest aktywny i gotowy do skanowania, czerwona dioda LED - prawidłowy odczyt
- Napięcie wejściowe: 5 VDC ± 0,25 V
- Pobór mocy: 1,1 W
- Pobór prądu roboczego: 220 mA
- Pobór prądu w stanie spoczynku: 75 mA
- Klasa lasera: CDRH klasa IIa
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 150x80x105 mm
- Waga: 380g
- Pochylenie w podstawie: 30° w pionie
W opakowaniu znajduje się czujnik, kabel do wybranego interfejsu, transformator 220 V / 5,2 V i instrukcja obsługi.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.