Czytnik Zebra DS9308, 2D, SR, multi-IF, zestaw (USB), czarny (zamiennik DS9208)
1 608,34 zł
877,41 zł
713,34 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czytnik Zebra DS9308: kompaktowe i wydajne narzędzie do zastosowań biznesowych
Konstrukcja zapewniająca oszczędność miejsca: Zebra DS9308 ma kompaktową konstrukcję, która zmieści się niemal wszędzie. To idealne rozwiązanie dla punktów sprzedaży w branży hotelarsko-gastronomicznej i handlu detalicznego, a także butików odzieżowych i branży hotelarsko-gastronomicznej.
Wydajne skanowanie
Wszechstronny czytnik: DS9308 rejestruje kody kreskowe 1D i 2D, cyfrowe kody kreskowe z monitorów, OCR, DotCodes i opcjonalne Digimarcs w niemal każdych warunkach.
Dezaktywacja znaczników antykradzieżowych: opcjonalna funkcja umożliwia łatwą dezaktywację znaczników antykradzieżowych EAS.
Wysoka wydajność i wytrzymałość
Czujnik megapikselowy: DS9300 jest wyposażony w megapikselowy czujnik o wysokiej rozdzielczości zapewniający wysoką jakość skanowania.
Odporność na uderzenia: Ten czytnik został zaprojektowany tak, aby wytrzymać upadki z wysokości do 1,5 m, zapewniając jego długowieczność.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary: 14,5 cm x 8,6 cm x 8,3 cm
- Waga: 318,0 g
- Kolor: czarny
- Obsługiwane interfejsy: USB, RS232, Keyboard Wedge, TGCS (IBM) 46XX przez RS485
- Temperatura pracy: od 0,0° C do 50,0° C
- Stopień ochrony: IP52
Gwarancja i wsparcie
Seria DS9300 jest objęta gwarancją przez 3 lata od daty wysyłki. Zalecane usługi obejmują Zebra OneCare Select i Zebra OneCare Essential.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.