Honeywell 1400g Voyager 2D, PDF, USB, czarny + podstawka
516,11 zł
374,49 zł
304,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Metrologic Honeywell 1400g to laserowy skaner kablowy kodów kreskowych 1D, 2D i PDF 417 w kolorze czarnym. Wyposażony jest w podstawkę i połączenie przez port USB za pomocą kabla o długości 1,5 m. Jest wytrzymały i odporny na uderzenia z wysokości do 1,5 m.
1400g jest następcą znanej na całym świecie serii czujników Voyager z możliwością automatycznego rozpoznawania podłączonego kabla komunikacyjnego. Montaż na stojaku i ustawienia automatycznego skanowania są również bardzo łatwe.
PARAMETRY
Właściwości mechaniczne
Wymiary: 43x180x66mm
Waga: 119g
Kolor czarny
Zasilacz
Napięcie wejściowe: 4,0 do 5,5 VDC
Moc robocza: 2 W
Moc w trybie czuwania: 0,45 W
Środowisko
Temperatura pracy: od 0°C do 40°C
Temperatura przechowywania: -40 ° C do 60 ° C
Wilgotność: 0-95% wilgotności względnej
Trwałość: Wytrzymuje upadek z wysokości 1,5 m na beton
Ochrona IP: IP42
Poziomy światła: od 0 do 100 000 luksów
Łów
Wzór przechwytywania: Obraz obszaru (tablica 640 x 480 pikseli)
Tolerancja ruchu: do 10 cm / s (4 cale / s) dla 13 mil UPC przy optymalnym ustawieniu ostrości
Kąty skanowania: w poziomie 42,4° w pionie 30,8°
Możliwości dekodowania
Możliwości dekodowania:
1400gPDF: wszystkie standardowe symbole 1D i PDF417
1400g2D: wszystkie standardowe symbole 1D, PDF417 i 2D
Gwarancja: 5 lat
ZAWARTOŚĆ PACZKI
Zestaw USB: dookólny 1D, PDF417, 2D (limitowany), czarny
Kabel prosty USB typu A 1,5 m (CBL-500-150-S00)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.