HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS

- 7%

zdjęcie ilustracyjne

HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
HD9365/10 CZAJNIK ELEKTRYCZNY PHILIPS
Kod produktu
741014672
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
W magazynie 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

258,53 zł

240,34 zł

195,40 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 236,18 zł
W magazynie 10 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

240,34 zł

258,53 zł

195,40 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Philips HD9365/10 - Czajnik

Zrównoważona konstrukcja: czajnik jest wykonany w 100% z bioplastiku.

Energooszczędność: czajnik jest wyposażony w funkcje oszczędzania energii.

Pojemność: jednorazowo można zagotować do 1,7 litra wody.

Bezprzewodowa i obrotowa podstawa

Czajnik jest łatwy w użyciu dzięki bezprzewodowej podstawie 360°.

Łatwy do odczytania wskaźnik poziomu wody

Wskaźnik poziomu wody jest łatwy do odczytania, dzięki czemu zawsze wiadomo, ile wody znajduje się w czajniku.

Płaski element grzejny

Element grzejny czajnika jest płaski, co zapewnia szybkie i wydajne podgrzewanie wody.

Wskaźnik świetlny

Wskaźnik świetlny informuje o włączeniu czajnika.

Filtr skali

Czajnik jest wyposażony w filtr usuwający kamień.

Automatyczne wyłączanie

Po osiągnięciu temperatury wrzenia czajnik wyłącza się automatycznie.

Moc czajnika

Moc czajnika wynosi 2 200 W.

Jedwabiście białe, matowe wykończenie

Czajniczek ma eleganckie, jedwabiście białe, matowe wykończenie.

Długość kabla zasilającego

Przewód zasilający czajnika ma długość 80 cm.

Wymiary i waga

Wymiary czajnika wynoszą 255 × 159 × 226 mm, a waga 840 g.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Filter
Ustawienie temperatury
Ukryta spirala
Sygnalizacja świetlna

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29967 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni