H852SA55 NORDICA ZESTAW 10 SZT. TEFAL

- 1%

zdjęcie ilustracyjne

H852SA55 NORDICA ZESTAW 10 SZT. TEFAL
H852SA55 NORDICA ZESTAW 10 SZT. TEFAL
Kod produktu
742004142
Producent
TEFAL
Punkty lojalnościowe: 38
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Zestaw Tefal Nordica 10 szt.

Kod produktu: H852SA55

EAN: 3168430317796

Opis produktu

Ten wysokiej jakości zestaw naczyń Nordica francuskiej marki Tefal jest idealny do każdej kuchni.

Zawartość zestawu

  • 1 x rondel, średnica 16 cm, pojemność 1,4 l
  • 1 x średnica garnka 18, pojemność 2 l
  • 1 x garnek, średnica 20, pojemność 2,9 l
  • 1 x garnek, średnica 22 cm, pojemność 6,1 l
  • 1 x garnek, średnica 24 cm, pojemność 5 l
  • 5 x pokrywki

Konstrukcja i materiał

Naczynia wykonane są z wysokiej jakości stali nierdzewnej i są odporne na uderzenia i korozję. Wzornictwo garnków zostało zaprojektowane w szwedzkim stylu z czystymi liniami.

Cechy

  • Trwałe, solidne naczynia kuchenne
  • Grube dno dla równomiernego rozprowadzania ciepła
  • Nadaje się również do indukcji
  • Zintegrowana wylewka i opatentowane podwójne uchwyty
  • Linie pomiarowe do pomiaru bezpośrednio w naczyniu
  • Inteligentne szklane pokrywki z otworami do odcedzania (2 rozmiary)
  • Nadaje się do piekarnika (do 250 °C bez pokrywy)
  • Można myć w zmywarce
  • Rozszerzona gwarancja 10 lat

Użytkowanie i konserwacja

Naczynia nadają się do użytku w piekarniku w temperaturze do 250°C, ale bez pokrywki. Garnki nadają się do mycia w zmywarce, indukcji i energooszczędnego gotowania.

Łatwe czyszczenie

Dzięki wysokiej jakości materiałowi naczynia są łatwe w czyszczeniu i odporne na korozję.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni