Genius HS-100U Zestaw słuchawkowy, na jedno ucho, przewodowy, z mikrofonem, regulacją głośności, USB, czarny

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

Genius HS-100U Zestaw słuchawkowy, na jedno ucho, przewodowy, z mikrofonem, regulacją głośności, USB, czarny
Kod produktu
AGGNS00001
OEM
31710027400
Producent
Genius
Punkty lojalnościowe: 12
0 ocen
W magazynie 5 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

45,51 zł

40,91 zł

33,26 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,58 zł
W magazynie 5 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

40,91 zł

45,51 zł

33,26 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Genius HS-100U Zestaw słuchawkowy, na jedno ucho, przewodowy, z mikrofonem, regulacją głośności, USB, czarny Genius HS-100U Lekki zestaw słuchawkowy na jedno ucho. Posiada elementy sterujące bezpośrednio na przewodzie oraz regulowany mostek na głowę i mikrofon. Podłączenie odbywa się przez złącze USB. PODSTAWOWE SPECYFIKACJE Mikrofon: tak Zakres częstotliwości: 20-20 000 Hz Czułość: 110 dB ± 3 dB Impedancja: 32 omy Długość kabla: 2 m Złącze: USB Kolor: Czarny Producent: GENIUS Specyfikacja typu: słuchawki, zestaw słuchawkowy Multimedia Wbudowany mikrofon: tak Słuchawki Styl noszenia słuchawek: zestaw słuchawkowy Elementy sterujące Regulacja głośności: tak Wejścia i wyjścia Połączenie przewodowe: tak USB 2.0 (liczba): 1 Gwarancja Długość gwarancji ID (miesiące): 24 Długość gwarancji (miesiące): 24 Zastosowanie i przeznaczenie Typ akcesorium: zestaw słuchawkowy Cechy fizyczne Kolor: czarny Wymiary: 171 × 140 × 46,5 mm Długość kabla (m): 2 Waga (g): 67 Kategoria wagowa: Lekka - do 2 kg

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29995 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni