Garett Beauty Bright Skin - urządzenie do mezoterapii
241,99 zł
196,74 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Garett Beauty Bright Skin - urządzenie do mezoterapii
Zadbaj o swoją skórę z Garett Beauty Bright Skin.
Dzięki temu urządzeniu można wykonać mezoterapię w zaciszu własnego domu.
Zwalcza zmarszczki, przebarwienia i podwójny podbródek.
Wykorzystuje terapię światłem, wibracje dźwiękowe, mikroprądy EMS i częstotliwość radiową RF.
Fototerapia dla zdrowej skóry
Garett Beauty Bright Skin wykorzystuje trzy rodzaje światła LED.
- Czerwone światło regeneruje i zwiększa elastyczność skóry.
- Niebieskie światło zmniejsza podrażnienia i produkcję sebum.
- Światło fioletowe poprawia koloryt skóry i leczy blizny potrądzikowe.
Mikroprąd EMS
Zabieg elektrostymulacji wygładza zmarszczki i drobne linie.
Poprawia krążenie krwi i dotlenia krew.
Usuwa nadmiar produktów przemiany materii.
RF - efektywne fale elektromagnetyczne
Zwiększa produkcję i regenerację włókien kolagenowych.
Sprawia, że skóra staje się jędrna, elastyczna i młodzieńcza.
Wibracje dźwiękowe
Skuteczny masaż twarzy i relaks.
Wibracje soniczne przenikają do głębszych warstw skóry.
Wspomagają regenerację skóry i lepsze wchłanianie produktów do pielęgnacji skóry.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary: 180 x 46,5 x 52 mm
- Waga: 118 g
- Częstotliwość wibracji: 210 - 270 Hz
- Timer: 5 min
- Liczba żarówek LED: niebieska, czerwona, fioletowa
- Moc: 1,5 W
- Napięcie robocze: 3,7 V
- Typ zasilania: zasilanie bateryjne
- Napięcie ładowania: 5 V / 1 A
- Typ baterii: polimerowa
- Pojemność baterii: 650 mAh
- Czas ładowania: około 120 min
- Okład ciepły/zimny: TAK (ciepły)
- Temperatura pracy: 42 - 46 °C
- Wibracje dźwiękowe: TAK
- Ustawienie mocy: 3
- Liczba trybów pracy: 3
- Częstotliwość radiowa: TAK (20 - 100 Hz)
- Funkcja elektrostymulacji EMS: TAK
- Inne cechy: funkcja automatycznego wyłączania
Zawartość opakowania: urządzenie, kabel USB C do ładowania, instrukcja obsługi CZ/EN
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.