Garett Beauty Breeze Scrub - urządzenie do peelingu kawitacyjnego
373,29 zł
303,49 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Garett Beauty Breeze Scrub - urządzenie do peelingu kawitacyjnego
EAN: 5904238485743
Dla idealnej skóry z peelingiem Garett Beauty Breeze Scrub
Marzysz o skórze wolnej od zbędnego sebum i martwych komórek naskórka? Z peelingiem Garett Beauty Breeze Scrub osiągniesz to łatwo i skutecznie.
Leczenie domowe za pomocą peelingu kawitacyjnego
Garett Beauty Breeze Scrub oferuje nieinwazyjne oczyszczanie każdego rodzaju skóry.
Cztery tryby pracy dla skóry
Stymulacja produkcji kolagenu, intensywne odżywienie i nawilżenie skóry, poprawa kolorytu skóry i mikrokrążenia.
Właściwości Garett Beauty Breeze Scrub
Kawitacja i sonoforeza - dwie unikalne funkcje wykorzystujące fale ultradźwiękowe do oczyszczania i leczenia skóry.
Dostosuj leczenie do swoich potrzeb
Wybierz tryb intensywnego nawilżania lub delikatnego, ale skutecznego oczyszczania i pielęgnacji.
Garett Beauty Breeze Scrub dla każdego rodzaju skóry
Zwalcza trądzik i przywraca równowagę gruczołów łojowych dzięki połączeniu natrysku i peelingu.
Tryb liftingu dla ujędrnienia skóry
Aktywuje mięśnie, ujędrnia skórę i zwiększa wchłanianie cennych składników odżywczych.
Wygodne i łatwe w użyciu urządzenie
Garett Beauty Breeze Scrub jest lekki i kompaktowy, idealny w podróży. Dzięki częstotliwości wibracji 25 kHz skutecznie oczyszcza pory i usuwa nadmiar naskórka.
Specyfikacja techniczna
- Wymiary: 180 x 50 x 32 mm
- Waga: 100 g
- Częstotliwość wibracji: 25 000 Hz
- Moc: 2 W
- Napięcie robocze: 3,7 V
- Typ zasilania: zasilanie bateryjne
- Napięcie ładowania: 5 V / 1 A
- Typ baterii: litowo-polimerowa
- Pojemność baterii: 800 mAh
- Metoda zasilania: AC/DC
- Czas ładowania: ok. 120 min.
- Temperatura pracy: 30 - 41 °C
- Wibracje dźwiękowe: TAK
- Liczba trybów pracy: 4
- Funkcja czyszczenia jonowego: TAK
- Inne funkcje: peeling kawitacyjny, sonoforeza, automatyczne nawilżanie parowe
- Zawartość opakowania: urządzenie, kabel micro USB do ładowania, 2 pipety, instrukcja obsługi CZ/EN
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.