Freestyle skuter MOVINO Stunt NITRO czerwony
433,49 zł
380,32 zł
309,20 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Hulajnoga freestyle MOVINO Stunt NITRO Red
EAN: 6938385225883
Opis produktu
MOVINO Stunt NITRO Red to hulajnoga zaprojektowana z myślą o entuzjastycznych początkujących rowerzystach. Jej solidna i stabilna platforma została wykonana ze sprawdzonego aluminium 6061.
Sprzęt
- Łożyska ABEC-9 Carbon
- Układ hamulcowy FLEX FENDER
- Kierownica 360
- Koła 100 mm z nylonowym rdzeniem
Łożyska ABEC-9 Carbon
Łożyska ABEC-9 Carbon są znane z modeli przeznaczonych dla profesjonalistów. Zapewniają wysoką precyzję, wydajność i możliwość osiągania wyższych prędkości.
Układ hamulcowy FLEX FENDER
System hamulcowy FLEX FENDER umożliwia skuteczne i niezawodne hamowanie. System FLEX FENDER odzyskuje swój pierwotny kształt po każdym naciśnięciu. Zmniejsza również wibracje i jest znacznie cichszy i skuteczniejszy niż hamulec sprężynowy.
Materiały wysokiej jakości
Szeroka, 49-centymetrowa kierownica z chromowanej stali zapewnia maksymalny komfort i stabilność. Wybór tego materiału sprawia, że jest on sztywniejszy i trwalszy niż aluminium, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo. Całość uzupełnia aluminiowy zacisk 6061 z 3 śrubami. Wysokość kierownicy nad ziemią wynosi 83 cm.
Uchwyty
Uchwyty Movino Nitro mają 145 mm długości i są wykonane z termoplastycznej gumy TPR. Uchwyty TPR są bardziej miękkie i zapewniają lepszą przyczepność niż konwencjonalne uchwyty gumowe.
Parametry
- Zacisk: trzyśrubowy
- Waga hulajnogi: 3,4 kg
- Maksymalny udźwig: 100 kg
Standardy
Produkt jest zgodny z normą EN14619 dotyczącą mobilnego sprzętu i narzędzi sportowych.
Specyfikacje
Zarząd
- Materiał: aluminium
- Wymiary: 480x110 mm
- Powierzchnia antypoślizgowa
Kierownica
- Materiał: anodyzowane wzmocnione aluminium (6061)
- Wymiary: 810 mm (wysokość), 640 mm (długość wraz z kółkami), 490 mm szerokości
- Antypoślizgowe uchwyty TPR w kolorze czerwonym
Koła
- Średnica: 100 mm
- Łożyska: nylon ABEC 9
- Materiał: nylon
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.