FILTR EFH12W (900195119) ELECTROLUX
66,83 zł
52,59 zł
42,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
FILTR EFH12W (900195119) ELECTROLUX
Zmywalny filtr HEPA 12 do odkurzaczy ELECTROLUX
Cechy produktu
- Zmywalny filtr
- Utrzymuje najlepszy poziom filtracji odkurzacza
- Wychwytuje nawet najmniejsze cząsteczki, takie jak pyłki, zarodniki pleśni, odchody roztoczy i alergeny.
Kompatybilność
Zaprojektowany dla większości odkurzaczy ELECTROLUX.
- Akcelerator
- AirMax/ZIELONY
- Bolido
- Clario
- Klasyczna cisza
- Cyclone Power
- CycloneXL
- Ergobox
- ErgoSpace/GREEN
- Essensio
- Excellio
- JetMaxx/GREEN
- Maximus
- Tlen
- Twin Clean
- UltraActive/GREEN
- UltraOne/GREEN
- UltraSilencer/GREEN
- Viva Control
- Viva Quickstop
Wymiary
- Wymiary górnej ramy: Szerokość: 120 mm, Długość: 150 mm
- Wymiary dolnej ramy: Szerokość: 110 mm, Długość: 138 mm, Głębokość: 22 mm
Zawartość opakowania
1 szt. zmywalnego filtra
Użycie
Aby zapewnić optymalną wydajność odkurzacza, zalecamy mycie filtra, gdy tylko zauważysz, że jest wyraźnie zatkany. Filtr należy umyć pod bieżącą wodą i pozostawić do wyschnięcia przed ponownym założeniem.
Alternatywny producent
Produkt pochodzi od certyfikowanego producenta podzespołów do odkurzaczy automatycznych i stanowi pełnowartościowy zamiennik oryginalnego produktu.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.