FDUP 70405-0 20V Direct. Piła FIELDMANN

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

FDUP 70405-0 20V Direct. Piła FIELDMANN
FDUP 70405-0 20V Direct. Piła FIELDMANN
FDUP 70405-0 20V Direct. Piła FIELDMANN
FDUP 70405-0 20V Direct. Piła FIELDMANN
FDUP 70405-0 20V Direct. Piła FIELDMANN
Kod produktu
750004550
Producent
FIELDMANN
Punkty lojalnościowe: 11
0 ocen
W magazynie 10 szt, 9.5.2024 u Ciebie

255,98 zł

224,00 zł

182,11 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 201,50 zł
W magazynie 10 szt, 9.5.2024 u Ciebie

224,00 zł

255,98 zł

182,11 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

FDUP 70405-0 20V Pilarka kątowa FIELDMANN

Wyrzynarka akumulatorowa FIELDMANN to idealne narzędzie do perfekcyjnych cięć bez przeszkadzającego przewodu. W pełni wykorzystuje moc akumulatora 1 x 20 V, zapewniając wystarczającą wydajność. Praca jest wygodna dzięki ergonomicznemu uchwytowi oraz możliwości regulacji mocy i kąta cięcia. Akumulatory 2Ah/4Ah są kompatybilne ze wszystkimi produktami z serii FIELDMANN FAST POWER 20V.

Najważniejsze cechy:

  • Część AKU PROGRAM FAST POWER 20V
  • System akumulatorów litowo-jonowych 1 × 20 V / 2 Ah (lub 4 Ah)
  • Efektywne wykorzystanie pełnej pojemności akumulatora litowo-jonowego dzięki elektronicznej jednostce sterującej
  • Metalowa podstawa i ergonomiczny uchwyt zapewniają wygodną pracę
  • W zestawie wymienny brzeszczot do drewna
  • Regulowany kąt cięcia (4 pozycje)
  • Ładowarka i bateria nie są dołączone

Parametry techniczne:

  • Część serii FAST POWER 20V
  • Typ akumulatora Li-ion 1x20V
  • Regulowany kąt cięcia (4 pozycje)
  • Kontrola mocy: 1000-2800 obr.
  • Maksymalna głębokość cięcia: 80 mm (drewno), 10 mm (metal)
  • Ergonomicznie ukształtowany uchwyt
  • Ładowarka i bateria nie są dołączone
  • Waga 2,1 kg

Kompatybilne akcesoria:

  • Akumulator 2Ah FDUZ 79020
  • Akumulator 4Ah FDUZ 79040
  • 1 x szybka ładowarka 20 V FDUZ 79100
  • 2 x 20V podwójna szybka ładowarka FDUZ 79110

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj baterii
Marka
Napęd

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29662 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni