EZVIZ H6C 2MP

- 3%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ H6C 2MP
EZVIZ H6C 2MP
EZVIZ H6C 2MP
Kod produktu
AH51670038
OEM
CS-H6c-R101-1G2WF
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
W magazynie 6 szt, w czwartek u Ciebie

166,23 zł

160,47 zł

130,46 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 159,36 zł
W magazynie 6 szt, w czwartek u Ciebie

160,47 zł

166,23 zł

130,46 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EZVIZ H6C 2MP - kamera Full HD do domu

Miniaturowa i elegancka kamera EZVIZ H6C 2MP to idealny wybór do monitorowania domu.

Charakterystyka obrazu

Ma panoramiczny widok i wysoką rozdzielczość.

Czujnik obrazu

F2,4 @ 1/3" CMOS ze skanowaniem progresywnym.

Czas otwarcia migawki

Samowyzwalacz.

Obiektyw

4 mm, kąt widzenia: 85° po przekątnej, 75° w poziomie, 45° w pionie.

Tryb dzienny i nocny

Filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem i noktowizorem do 10 m.

Kompresja

Filmy są kompresowane przy użyciu H.264.

Maksymalna rozdzielczość

1920 × 1080, 1080p.

Łączność

Obsługa Wi-Fi: IEEE 802.11 b, 802.11 g, 802.11 n.

Interfejs sieciowy

RJ45 X 1 (samodostosowujący się port Ethernet 10M/100M).

Repozytorium

Gniazdo kart microSD (maks. 256 GB).

Obsługa CloudPlay

Obsługuje pamięć masową Ezviz CloudPlay (wymagana subskrypcja).

Zużycie i wymiary

Pobór mocy maks. 5 W. Wymiary: 88 mm x 88,2 mm x 119 mm. Waga 218 g.

Gwarancja

2 lata.

Więcej informacji

Na stronie internetowej producenta:EZVIZ.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30032 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni