EZVIZ H6C 2K 4MP (CS-H6c-R100-8B4WF)
211,40 zł
194,54 zł
158,16 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ H6C 2K 4MP (CS-H6c-R100-8B4WF)
EAN: 6941545614113
Opis produktu
Kamera Full HD z wysoką rozdzielczością i widocznością w nocy do 10 metrów.
Ujęcie panoramiczne
Idealny do opieki nad dziećmi lub jako niania.
Specyfikacja kamery
F2,4 @ 1/3" CMOS ze skanowaniem progresywnym.
Obiektyw: 4 mm, kąt widzenia: 85° (po przekątnej), 75° (w poziomie), 45° (w pionie).
Filtr podczerwieni z automatycznym przełączaniem na tryb dzienny i nocny.
Kompresja i transmisja wideo
Kompresja H.264.
Maksymalna rozdzielczość: 2560 x 1440, 4 MPx.
Adaptacyjna szybkość transmisji wideo.
Interfejs sieciowy
Wifi: IEEE 802.11 b, 802.11 g, 802.11 n.
Zakres częstotliwości: 2,4 ~ 2,4835 GHz.
Obsługa szerokości pasma kanału: 20 MHz.
Przechowywanie i bezpieczeństwo
Gniazdo kart microSD (maks. 256 GB).
Obsługa pamięci masowej Ezviz CloudPlay.
Bezpieczeństwo: 64/128-bitowy WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Informacje ogólne
Zasilanie: DC 5V/1A.
Pobór mocy: maks. 5 W.
Zasięg w podczerwieni: maks. 10 m.
Wymiary: 88 mm x 88,2 mm x 119 mm.
Waga: 218 g.
Gwarancja: 2 lata.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.