Monitor dotykowy ELO 1715L 17" AT (Rezystancyjny) Jednodotykowy ramka USB/RS232 VGA Szary
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Monitor dotykowy ELO 1715L AccuTouch
Desktopowa 17” wersja rozwiązania dotykowego stosowana głównie w aplikacjach biurowych, ale z powodzeniem może być również instalowana na liniach produkcyjnych czy w aptekach, przemyśle spożywczym itp...
Specyfikacje monitora:
Kolor czarny
Typ wyświetlacza Aktywna matryca TFT LCD
Rozmiar wyświetlacza 17" po przekątnej
5:4 proporcje
Wymiary Szerokość: 391mm; Wysokość (z podstawą): 366mm; Głębokość (wraz z podstawą): 203mm
Optymalna rozdzielczość 1280x1024
Kolory 16,2 mln.
Jasność (panel LCD) 230 cd/m2
Jasność z kropką. panel 258 cd/m2
Czas odpowiedzi 25ms
Współczynnik kontrastu 450:1
Kąt widzenia 140 ° / 120 °
Format wejścia analogowego wideo RGB
Wejście wideo Mini D-sub 15-stykowe VGA
Dotykowe wejście USB, szeregowe
Częstotliwość Pozioma: 31,5 - 80 kHz, Pionowa: 56,3 - 75 Hz
Moc 50 watów
Zasilanie wewnętrzne zasilanie + 12VDC ± 5%
Napięcie wejściowe 100 - 240 VAC, 50/60 Hz
Temperatura pracy: 0°C do 40°C, Przechowywanie: -20°C do 60°C
Wilgotność pracy: 20% - 80%, przechowywanie: 10% - 90%
Rzeczywista waga: 6,9 kg, wysyłka: 9,6 kg
3 lata gwarancji
Opcje instalacji Zdejmowana podstawa, uchwyt ścienny VESA 100 mm
Użyj do kontroli: brzuch palca, rękawiczki, plastikowa karta, plastikowy ołówek, paznokieć
Zalety:
„Jakość Elo w niskiej cenie
"Wykonane w dotyku od podstawy: bardzo stabilna uchylna podstawa; panel sterowania po bokach (przed niepożądaną zmianą ustawień), niewidoczny z pozycji klienta i dzięki temu nie sprawia uciążliwego wrażenia
„Przestrzeń - oszczędność, elastyczność i niezawodność
"Najnowsza technologia APR"
"Fabryka uszczelniona przed kurzem i brudem, ciecz
„Działa jako monitor biurkowy lub może być montowany na ścianie, standard VESA
„Rozszerzenia i certyfikaty na całym świecie
"3 lata gwarancji
Posługiwać się:
„Systemy kasowe
„Samoobsługowe systemy zamawiania”
„Systemy lojalnościowe
„Systemy serwisowe za pomocą ekranu dotykowego
„Samoobsługowe systemy informacyjne”
„Interaktywne systemy reklamowe i wystawiennicze
„Zameldowanie i wymeldowanie klienta
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.