Electrolux EUFC81DB Odkurzacze bezworkowe ULTRA FLEX
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Technologia Turbo Cyclonic™ gwarantuje lepsze wyniki odkurzania
Technologia Turbo Cyclonic™ poprawia ssanie i zbieranie kurzu dla lepszych wyników próżni. Oddziela również kurz od powietrza, wypychając go na boki pojemnika na kurz, ułatwiając jego opróżnianie.
Łatwe odkurzanie dzięki Motion Control™
Motion Control™ umożliwia stabilny ruch, płynną rotację i dynamiczny ruch, zapewniając kontrolowane i płynne przejście między pokojami.
Odkurzanie za jednym razem dzięki systemowi Multi Room dosahu o zasięgu 12 metrów
Dzięki zasięgowi 12 m możesz odkurzać wiele pomieszczeń jednocześnie bez konieczności podłączania za każdym razem przewodu zasilającego do nowego gniazdka.
Bezpieczne obchodzenie się z kurzem dzięki łatwemu opróżnianiu pojemnika na kurz
Całkowite opróżnienie pojemnika na kurz bez kontaktu z kurzem i brudem. W celu bezpiecznego obchodzenia się z kurzem, na dnie wąskiego pojemnika na kurz umieszczona jest pokrywa, za pomocą której można regulować opróżnianie, a tym samym pył jest rozpraszany do otoczenia.
Kompaktowy i lekki dla łatwego i wygodnego przechowywania
Dzięki kompaktowej konstrukcji i wszechstronnym opcjom przechowywania odkurzacz UltraFlex mieści się w przestrzeni w szafce o szerokości 40 cm. Odkurzacz można przechowywać poziomo lub pionowo iw razie potrzeby odłączyć wąż.
Specyfikacje
Kompaktowy i lekki
Zintegrowane uchwyty parkingowe
Miękkie koła
Tuba dwuczęściowa
Specyfikacja techniczna
Wzór: DesignKolor: Deep BlueKolor: Dark BlueRura: Teleskopowa- Stal nierdzewna- Blokująca_32mmDysza:DustMagnet SilentTechnology:BezworkowaTurbo Szczotka do dywanów: -Akcesoria: BrakZwijacz kabla: SimpleCable Długość kabla (m): :NieFiltr silnika: Podstawowy w siatceTyp filtra:Zmywalny filtr higieniczny 12
Maks. podciśnienie (kPa): 17,8Maksymalny przepływ powietrza: 29Emisja pyłu (mg/m3): 99,9996Promień działania (m): 12Hałas dB (A): 76Energia: Zaopatrzenie w energięWaga (kg): 5,3Nom. pobór mocy (W): 650Max. pobór mocy (W): 750Wymiary i montaż: WymiaryWysokość (mm): 320Szerokość (mm): 295Głębokość (mm): 432Waga netto (kg): 5,4
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.