Ecovacs Winbot X, bezprzewodowy robot do mycia okien, inteligentna trasa czyszczenia, system bezpieczeństwa liny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Bezproblemowe czyszczenie i długotrwałe rezultaty
Masz dość mycia okien? Czy przeszkadza Ci wysiłek i czas, który musisz mu poświęcić? Pozwól, że przedstawimy Ci robota WINBOT X. WINBOT X zapewnia, że Twoje okna są zawsze czyste - bez konieczności poruszania palcem! Wiemy, jak uciążliwe może być ręczne mycie okien, zwłaszcza jeśli są one trudno dostępne. Jednak innowacyjny robot WINBOT X sprawia, że mycie okien staje się teraz łatwą sprawą - w pomieszczeniach, na zewnątrz i w trudno dostępnych miejscach bez konieczności wykonywania akrobacji.
Robot bezprzewodowy o większej elastyczności
Robot do mycia okien WINBOT X jest bezprzewodowy, dzięki czemu można go używać praktycznie w dowolnym miejscu bez irytujących kabli zasilających. Po przymocowaniu klipsa zabezpieczającego, aby upewnić się, że WINBOT X jest prawidłowo zamocowany, Twój mały praktyczny asystent automatycznie przystąpi do pracy.
Inteligentna trasa czyszczenia - automatycznie wybiera najmądrzejszą trasę czyszczenia
Po umieszczeniu na oknie WINBOT X automatycznie wybiera najbardziej wydajną trasę czyszczenia. Zintegrowana technologia nawigacji pomaga robotowi WINBOT X poruszać się wokół okna w poziomie lub w pionie.
Zaawansowany system czyszczenia zapewniający idealne rezultaty
Dzięki kompleksowemu procesowi czyszczenia WINBOT X może myć okna dokładnie i szybko. W zależności od potrzeb możesz ustawić robota WINBOT X na automatyczne lub głębokie czyszczenie. Tryb głębokiego czyszczenia zapewnia jeszcze lepsze rezultaty, ponieważ robot wielokrotnie myje określony obszar.
Zaawansowany system czyszczenia zapewnia czyste okna przez dłuższy czas
WINBOT X czyści i wyciera we wszystkich kierunkach przy użyciu zaawansowanego systemu czyszczenia. Pozwala to na pełne wykorzystanie środka czyszczącego, aby dłużej utrzymać okna w czystości.
Tryb głębokiego czyszczenia w celu usunięcia silnego brudu
W trybie głębokiego czyszczenia robot WINBOT X dwukrotnie przechodzi przez oba kierunki formuły, aby idealnie umyć nawet najbrudniejsze szyby.
Unikalny i wyjątkowo bezpieczny system chwytania liny
Element ssący z mocowaniem liny zapewnia bezpieczeństwo robota WINBOT X podczas sprzątania wewnątrz i na zewnątrz. Poprzez połączenie 2,4 GHz z głównym robotem, system stale monitoruje stan bezpieczeństwa. Jeśli ciśnienie w elemencie ssącym spadnie poniżej 3,5 Kpa, czyli ciśnienia wymaganego do utrzymania go na szybie, robot uruchomi alarm. Jeśli robotowi grozi upadek, lina ściąga go z powrotem do siebie, dzięki czemu robot jest aktywnie chroniony.
Długi czas pracy i wytrzymałość energetyczna
Gdy robot WINBOT X jest w pełni naładowany, może pracować i czyścić przez 50 minut. Jeśli bateria jest słaba, urządzenie powróci do punktu początkowego i będzie emitować dźwięk przez 30 minut.
Specyfikacja techniczna
- Inteligentny system napędowy NIE
- Czterostopniowy system czyszczenia TAK
- Identyfikacja szkła bezramowego TAK
- Zapamiętuje ścieżkę czyszczenia TAK
- Ochrona przed wyłączeniem TAK
- Auto powraca do punktu początkowego TAK
- Alarm TAK
- Opcje ścieżki czyszczenia AUTO NZ
- Zakres zastosowania oprawione okno bezramowe okno kolorowe szkło matowe szkło foliowane szkło
- Masa maszyny (kg) 1,8
- Hałas (db) 74
- Przejście przez szczelinę między szkłem Maksymalna szerokość 4mm Maksymalna głębokość 8mm
- Rozmiar mopa (mm) 245 * 245
- Minimalny rozmiar okna (cm) 50 * 50
- Maksymalna wysokość czyszczenia (m) 2,5 (od stojaka bezpieczeństwa)
- Czas pracy (min) 50
- Lina bezpieczeństwa (m) 2,5
- Roztwór czyszczący (ml) 230
- Zawartość opakowania: 1x myjka do okien WINBOT X, 1x pilot z bateriami, 1x zasilacz, 1x podkładka zabezpieczająca, 1x przedłużacz, 1x uwięź, 4x nakładki czyszczące, 1x roztwór czyszczący, 1x instrukcja obsługi
- Więcej informacji: https://www.ecovacs.com/en/winbot-robot-czyszczenia-okien/WINBOT-X/
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.