Dźwigniowy ekspres do kawy Krups Virtuoso XP 442C11 - Rozpakowany

- 21%

zdjęcie ilustracyjne

Dźwigniowy ekspres do kawy Krups Virtuoso XP 442C11 - Rozpakowany
Dźwigniowy ekspres do kawy Krups Virtuoso XP 442C11 - Rozpakowany
Kod produktu
POZ1-32104831
OEM
XP442C11
Producent
Krups
Punkty lojalnościowe: 25
0 ocen
Rozpakowany Sprawdzony, w pełni sprawny z pełną gwarancją
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Kup nowe za 552,05 zł

Kup

Może ci się przydać

Opis i parametry

Krups Virtuoso XP 442C11 - dźwigniowy ekspres do kawy

Dla prawdziwych miłośników kawy.

Automatyczna kontrola ekstrakcji

Pozwala uzyskać zrównoważony smak espresso.

Wysokowydajna dysza parowa

Idealna pianka mleczna do przygotowania cappuccino lub caffe latte.

Termoblok Krups

Zapewnia natychmiastowe podgrzanie ekspresu do kawy od pierwszej filiżanki.

Długa żywotność

Wysokiej jakości konstrukcja ekspresu do kawy zapewnia długą żywotność.

Espresso jak barista

Dzięki łyżce dozującej i pompie o ciśnieniu 15 barów.

Kompaktowa konstrukcja

Elegancki i ponadczasowy wygląd z bardzo wytrzymałej stali nierdzewnej.

Pojemnik na wodę

Pojemność jednego litra ułatwia obsługę.

Pojemna płyta ze stali nierdzewnej

Do postawienia dwóch filiżanek kawy jednocześnie.

Intuicyjny interfejs

Łatwy w użyciu do szybkiego i prostego przygotowania kawy.

Przygotowanie gorącej wody

Do parzenia ulubionej herbaty.

Dlaczego warto wybrać Krups Virtuoso XP 442C11?

  • Idealne espresso: Dzięki automatycznej kontroli ekstrakcji i pompie o ciśnieniu 15 barów.
  • Wysokowydajna dysza parowa: do przygotowywania doskonałej pianki mlecznej.
  • Błyskawiczne nagrzewanie: dzięki systemowi Krups Thermoblock.
  • Długa żywotność: dzięki wykonaniu z wysokiej jakości stali nierdzewnej.
  • Łatwy w użyciu: z intuicyjnym interfejsem i prostą obsługą.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29784 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni