Dr. Elektryczna szczoteczka do zębów Mayer GTS1050 - różowa

zdjęcie ilustracyjne

Dr. Elektryczna szczoteczka do zębów Mayer GTS1050 - różowa
Dr. Elektryczna szczoteczka do zębów Mayer GTS1050 - różowa
Dr. Elektryczna szczoteczka do zębów Mayer GTS1050 - różowa
Kod produktu
3823241
OEM
GTS1050 Pink
Producent
Dr. Mayer
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Szczoteczka elektryczna

Cechy produktu:

8800 oscylacji na minutę - usuwa więcej płytki nazębnej niż szczotka ręczna
2 tryby czyszczenia (dokładne, do wrażliwych zębów) spełniają różne potrzeby w zakresie higieny jamy ustnej
Timer z interwałem 30 sekund pomoże Ci zwrócić równą uwagę na wszystkie części ust
Ładowanie indukcyjne ze wskaźnikiem LED - wyjątkowo długa żywotność, wbudowany akumulator NiMH
Podświetlany panel wskaźników - czytelny, o przejrzystym, nowoczesnym wyglądzie
Wysokiej jakości włosie wiodącego producenta DuPont dostaje się między poszczególne zęby i zapewnia dokładne czyszczenie
Opakowanie zawiera 2 głowice czyszczące
Kompatybilny z napięciem 100 - 240 V AC - do użytku w sieciach elektrycznych na całym świecie
Wodoodporny korpus

Szczegóły Produktu:

• Materiał: tworzywo ABS
• Różowy kolor
• Wymiary pędzla: 36 x 36 x 234 mm (dł. x szer. x wys.)
• Wymiary ładowarki: 82 x 82 x 260 mm (dł. x szer. x wys.)
• Certyfikacja: EU (CE), GS, cETL, USA (zarejestrowany przez FDA)
• Rozporządzenie RoHs: Zgodne
• Opakowanie: Pudełko z kolorowym nadrukiem, ochronna forma z tworzywa sztucznego

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Determinacja
Liczba programów
Wyposażenia
Liczba impulsów na minutę
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni