Doppler Living Garden Chaise Lounge Cushion D-8904
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Z leżakiem LIVING firmy Doppler relaksujące opalanie jest gwarantowane! Dzięki specjalnie wykonanemu wypełnieniu z pianki z włókniną poliestrową, wyprodukowana w Europie poduszka do opalania punktuje z dodatkowym komfortem, a ponadto jest łatwa do ręcznego czyszczenia dzięki składowi materiałowemu niezdejmowanego pokrowca: 55% poliester, 45% bawełna. Dzięki grubości warstwy 6 cm, wiązaniu po bokach i paskowi mocującemu z klamrą, można leżeć spokojnie bez obaw, że mata się zapadnie. Z obszyciem stojącym o szerokości 1 cm, leżanka zachwyca nowoczesnym designem. Grubość poduszki jest optymalna dla wszystkich rodzajów krzeseł. Konstrukcja nadaje się również do bardziej uciążliwych warunków panujących w kawiarniach, ogródkach i restauracjach. Wymiary gabarytowe poduszek podane są z tolerancją /- 2 cm, na ostateczny wymiar gotowego produktu zawsze ma wpływ jego specyficzna obróbka (np. zszycie, przeszycie itp.).
Główne cechy:
- Skład pokrowca: 55% poliester, 45% bawełna
- Skład wypełnienia: pianka, włóknina poliestrowa
- Szerokość stojącego obszycia: 1 cm
- Przeszycia: 4 x szwy pierścieniowe w oparciach
- Szelki: pasek zapinający z klamrą, dwa sznurowadła w zgięciu wyściółki
- Konserwacja: mycie ręczne
Informacje o produkcie:
- Wymiary: 195 x 60 x 6 cm
- Siedzisko: ok. 120 x 60 cm
- Oparcie: ok. 75 x 60 cm
- Grubość: 6 cm
- Waga: 1,4 kg
- Gwarancja: 3 lata
- Certyfikat:Öko-Tex Standard 100
- Kraj pochodzenia: Europa
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.