Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827

- 3%

zdjęcie ilustracyjne

Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827
Kod produktu
AD9003034180800
OEM
5117559827
Producent
Doppler
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 2 szt, 7.5.2024 u Ciebie

60,30 zł

58,49 zł

47,55 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 58,99 zł
W magazynie 2 szt, 7.5.2024 u Ciebie

58,49 zł

60,30 zł

47,55 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Poduszka Doppler z niskim oparciem Hit Uni D-9827

Numer artykułu: 9003034180800

Komfort i wzornictwo

Poduszka HIT UNI z niskim oparciem firmy Doppler jest idealna dla każdego, kto szuka wygody i stylu. Jej specjalne wypełnienie i grubość 5 cm zapewniają maksymalny komfort siedzenia.

Łatwe mocowanie

Poduszka jest wyposażona w pasek mocujący z przesuwaną klamrą i sznurkami ściągającymi. Umożliwia to szybkie i łatwe przymocowanie do krzesła.

Stylowy wygląd

Nowoczesny szew stojący i ścieg krzyżykowy nadają poduszce ponadczasowy design.

Łatwa konserwacja

Poduszka może być prana ręcznie i jest bardzo łatwa w utrzymaniu dzięki 100% poliestrowemu składowi materiału.

Najważniejsze cechy:

  • Skład pokrowca: 100% poliester
  • Skład wypełnienia: pianka, włóknina poliestrowa
  • Szerokość obszycia stojącego: 1 cm
  • Szycie: haft krzyżykowy
  • Paski: pasek zapinany na klamrę, dwa sznurowadła w zagięciu wyściółki
  • Konserwacja: mycie ręczne

Informacje o produkcie:

  • Wymiary: 100 x 48 x 5 cm
  • Siedzisko: ok. 46 x 48 cm
  • Oparcie: ok. 54 x 48 cm
  • Grubość: 5 cm
  • Waga: 0,47 kg
  • Gwarancja: 3 lata
  • Certyfikacja: Öko-Tex Standard 100
  • Kraj pochodzenia: Europa

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29686 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni