Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233

- 3%

zdjęcie ilustracyjne

Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233
Kod produktu
AD9003034261486
OEM
5142702233
Producent
Doppler
Punkty lojalnościowe: 13
0 ocen
W magazynie 2 szt, 6.5.2024 u Ciebie

273,47 zł

265,27 zł

215,67 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 267,54 zł
W magazynie 2 szt, 6.5.2024 u Ciebie

265,27 zł

273,47 zł

215,67 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Doppler Poduszka na szezlong ogrodowy Elegant D-2233

Ciesz się komfortem i stylem dzięki naszemu eleganckiemu leżakowi ogrodowemu D-2233 firmy Doppler!

Opis

Leżak oferuje dodatkowy komfort dzięki specjalnemu wypełnieniu z pianki owiniętej poliestrową włókniną.

Pokrowiec można łatwo prać i jest wykonany w 40% z poliestru i w 60% z bawełny.

Leżak został zaprojektowany tak, aby zapobiec ślizganiu się maty dzięki bocznemu wiązaniu i paskowi mocującemu z klamrą.

Nowoczesny design uzupełnia stojące obszycie o szerokości 1 cm i niepikowana poduszka.

Specyfikacje

  • Skład pokrowca: 40% poliester, 60% bawełna
  • Skład wypełnienia: pianka, włóknina poliestrowa
  • Szerokość obszycia stojącego: 1 cm
  • Szwy: bez szwów
  • Paski: pasek zapinany na klamrę, dwa sznurowadła w zgięciu wyściółki
  • Cechy: poduszka, zamek błyskawiczny
  • Konserwacja: zdejmowany pasek do prania ręcznego

Informacje o produkcie

  • Wymiary: 195 x 60 x 6 cm
  • Siedzisko: ok. 120 x 60 cm
  • Oparcie: ok. 75 x 60 cm
  • Grubość: 6 cm
  • Waga: 1,91 kg
  • Gwarancja: 3 lata
  • Öko-Tex Standard 100
  • Kraj pochodzenia: Europa

Uwaga: Całkowite wymiary poduszek podano z tolerancją /- 2 cm.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29733 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni