Czytnik laserowy Opticon OPR-2001 z podstawką, USB-HID, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czytnik laserowy Opticon OPR-2001 z podstawką
Mały, ale potężny
Skaner kodów kreskowych, który zaskoczy Cię swoimi możliwościami i wydajnością.
Projektowanie i użytkowanie
Konstrukcja czytnika jest kompaktowa i elegancka, dzięki czemu idealnie nadaje się do użytku w terenie.
Urządzenie jest standardowo wyposażone w futurystyczną podstawkę.
Specyfikacja techniczna
Czytnik jest wyposażony w widoczną diodę laserową 650 nm i wykorzystuje dwukierunkową metodę skanowania.
Prędkość skanowania wynosi 100 skanów na sekundę.
Kąt odczytu wynosi od -35 do 35 stopni.
Minimalna rozdzielczość wynosi 0,127 mm / 5 mil.
Głębia ostrości wynosi od 40 do 500 mm.
Obsługiwane kody
Czytnik obsługuje szeroką gamę kodów 1D, w tym JAN/UPC/EAN, Chinese Post, Codabar/NW-7, Code 11, Code 39 i inne.
Warunki pracy
Czytnik może pracować w temperaturach od -5 do 50 °C i wilgotności od 20 do 85%.
Jest odporny na upadek z wysokości 1,5 m.
Specyfikacja projektu
Czytnik ma wymiary 56 x 151 x 31 mm i waży około 60 g.
Wykonany jest z tworzywa ABS i posiada złącze USB-A.
Stojak
Stojak ma wymiary 100 x 175 x 127 mm i waży około 115 g.
Bezpieczeństwo i zgodność
Czytnik posiada klasę bezpieczeństwa laserowego JIS-C-6802 Class 2 i jest zgodny z normami CE, FCC, VCCI i RoHS.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.