CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA

- 21%

zdjęcie ilustracyjne

CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
CZAJNIK Z FILTREM STYLE SZARY BRITA
Kod produktu
742002952
Producent
BRITA
Punkty lojalnościowe: 6
0 ocen
W magazynie 6 szt, w piątek u Ciebie

158,33 zł

125,28 zł

101,85 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 130,84 zł
W magazynie 6 szt, w piątek u Ciebie

125,28 zł

158,33 zł

101,85 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Czajnik z filtrem Brita Style Maxtra Plus

Nowoczesny design, wysoka jakość i łatwość użytkowania. To główne zalety czajnika filtrującego Brita Style Maxtra Plus.

Technologia filtracji MicroFlow

Nowa technologia filtracji MicroFlow zapewnia skuteczną redukcję kamienia, chloru i metali ciężkich.

Łatwe napełnianie jedną ręką

Praktyczna konstrukcja czajnika umożliwia łatwe napełnianie jedną ręką.

Pojemność czajnika

Całkowita pojemność czajnika wynosi 2,4 l, w tym 1,4 l na wodę filtrowaną i 1 l na wodę do filtracji.

Dlaczego warto filtrować wodę?

  • Redukcja chloru, kamienia, pestycydów, herbicydów, metali ciężkich i śladowych ilości farmaceutyków.
  • Przefiltrowana woda nadaje się również do przygotowywania kawy i herbaty oraz gotowania.
  • Ekologiczny i ekonomiczny wybór, który oszczędza portfel i środowisko.

Jak to działa?

Niefiltrowana woda jest wlewana do górnej części czajnika i stopniowo przechodzi przez filtr. Przefiltrowanie 1 litra wody zajmuje około 5 minut.

Brita Smart Light

Wskaźnik LED na pokrywie czajnika informuje o optymalnym czasie wymiany filtra.

Wybór filtra

Brita oferuje dwa rodzaje filtrów: Brita Maxtra Pure Performance i Brita Maxtra Hard Water Expert. Wybierz ten, który najlepiej odpowiada Twoim potrzebom.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29341 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

87% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni