Czajnik elektryczny Smeg KLF03PGEU, 1, 7 l (7 filiżanek), 2400 W, styl lat 50-tych, pastelowa zieleń
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czajnik elektryczny Smeg KLF03PGEU
Producent.
EAN: 8017709227975
Opis
Smeg KLF03PGEU to czajnik w stylu retro z lat 50-tych, który wnosi do kuchni elegancję i funkcjonalność.
Wyposażony jest w obrotową podstawę 360°, która ułatwia ustawienie czajnika w dowolnej pozycji.
Emaliowana powierzchnia ze stali nierdzewnej zapewnia doskonałą przewodność cieplną.
Automatyczne wyłączanie po osiągnięciu temperatury 100°C zapewnia bezpieczeństwo użytkowania.
Specyfikacje
Typ: czajnik standardowy
Moc: 2400 W
Kolor: Pastelowy zielony
Wykończenie: połysk
Kolor pokrywy: pastelowa zieleń
Kolor uchwytu: chrom
Materiał korpusu: Stal nierdzewna
Materiał pokrywy: stal nierdzewna
Materiał uchwytu: tworzywo sztuczne
Wskaźnik poziomu wody: tak
Automatyczne wyłączanie: Tak, przy 100 °C
Ukryty element grzejny: Tak
Stopka antypoślizgowa: tak
Podstawa obrotowa 360°: Tak
Informacje logistyczne
Wymiary produktu wys. x szer. x gł.: 248 x 226 x 171 mm
Waga produktu: 1,6 kg
Wymiary opakowania W x H x D: 273 x 260 x 228 mm
Waga opakowania: 2,4 kg
Smeg - włoski design dla Twojej kuchni
Smeg jest znany ze swojego retro designu i wysokiej jakości produktów. Kup toster o tym samym designie, aby stworzyć idealny zestaw śniadaniowy.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.