Czajnik elektryczny ORAVA VK-3522 B
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czajnik elektryczny ORAVA VK-3522 B zachwyca prostą konstrukcją i mocą 2200 W, która zapewnia możliwość natychmiastowego podgrzania wody.
Czajnik elektryczny Orava-3522
* o objętości do 2 l
* zapewnia możliwość natychmiastowego podgrzania do dwóch litrów wody, dzięki czemu w kilka minut możesz zafundować sobie kawę lub ulubioną herbatę i całą rodzinę.
* Obsługa urządzenia jest bardzo wygodna, ułatwia to zwłaszcza możliwość ustawienia czajnika na podstawie we wszystkich pozycjach, ponieważ wyposażony jest w kontakt centralny 360°C. Pokrywkę czajnika możesz łatwo otworzyć, naciskając przycisk. Przechowywanie ułatwia przechowywanie przewodu zasilającego w podstawie.
* Nie bez znaczenia jest również bezpieczeństwo użytkowania, dlatego Orava VK-3522 jest wyposażona w zabezpieczenie przed nagrzewaniem bez wody oraz automatyczny system wyłączania. Grzałka czajnika pokryta jest płytą ze stali nierdzewnej
Podstawowe parametry
Pojemność zbiornika na wodę: 2000 ml
Pobór mocy: 2200 W
Regulowany termostat: Nie
Inne funkcje
Marka: Orawa
Pojemność zbiornika na wodę: 2000 ml
Obrotowa podstawa 360 °: Tak
Szerokie otwarcie pokrywy: Tak
Ochrona przed wrzącą wodą: Tak
Ochrona przed przegrzaniem: tak
Właściwości fizyczne i kolor
Kolor: niebieski, biały
Szerokość: 21 cm
Waga: 1080g
Wysokość: 26 cm
Głębokość: 17,5 cm
Łączność
Bezprzewodowy: Nie
Dane energetyczne
Pobór mocy: 2200 W
Funkcjonować
Regulowany termostat: Nie
Wskaźnik poziomu wody: tak
Automatyczne wyłączanie: tak
Ergonomia
Maty antypoślizgowe: Tak
Ergonomiczny uchwyt: Tak
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.