Czajnik elektryczny ZWILLING Pro, 1,5 l, 1850 W, srebrny - Enfinigy

zdjęcie ilustracyjne

Czajnik elektryczny ZWILLING Pro, 1,5 l, 1850 W, srebrny - Enfinigy
Czajnik elektryczny ZWILLING Pro, 1,5 l, 1850 W, srebrny - Enfinigy
Czajnik elektryczny ZWILLING Pro, 1,5 l, 1850 W, srebrny - Enfinigy
Czajnik elektryczny ZWILLING Pro, 1,5 l, 1850 W, srebrny - Enfinigy
Kod produktu
310000040
OEM
53006-000
Punkty lojalnościowe: 21
0 ocen
W magazynie 6 szt, we wtorek u Ciebie

428,52 zł

348,39 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 425,52 zł
W magazynie 6 szt, we wtorek u Ciebie

428,52 zł

348,39 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Czajnik elektryczny ZWILLING Pro, 1,5 l, 1850 W, srebrny - Enfinigy

EAN: 4009839427169

Opis produktu

Enfinigy Pro, czajnik od Zwilling J. A. Henckels. Ponadczasowy design i zaawansowane funkcje zapewniające doskonałe podgrzewanie wody.

Podwójne ścianki i BEZ BPA

Podwójne ścianki utrzymują wysoką temperaturę wody, a zewnętrzna strona pozostaje chłodna w dotyku. Nie zawiera BPA dla bezpiecznego użytkowania.

Bezproblemowe czyszczenie

Pojemnik ze stali nierdzewnej o pojemności 1,5 litra jest pozbawiony przegubów, co ułatwia jego czyszczenie.

Opcja do wyboru

7 różnych ustawień temperatury dla idealnego przygotowania kawy, herbaty lub jedzenia dla niemowląt.

Specyfikacje

  • Kod producenta: 53006-000-0
  • Moc wejściowa: 1850 W
  • Kolor: srebrny
  • Maksymalna pojemność: 1,5 litra
  • Minimalna pojemność: 0,25 litra
  • Kąt otwarcia pokrywy: maksymalnie 70°
  • Materiał: stal nierdzewna, tworzywo sztuczne
  • Pokrywa: Nie nagrzewa się
  • Długość kabla: 0,7 m
  • Wymiary (dł. x szer. x wys.): 152 x 152 x 244 mm
  • Waga: 1,7 kg
  • Dodatkowe cechy: schowek na przewód elektryczny w podstawie czajnika, brak przegubów, obrotowa podstawa, wskaźnik poziomu napełnienia, otwieranie przyciskiem

Co znajduje się w pudełku

  • Czajnik elektryczny
  • Podstawa

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29988 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni