Czajnik elektryczny Lauben EK17WS

- 30%

zdjęcie ilustracyjne

Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
Kod produktu
3824281
OEM
4260645680098
Producent
Lauben
Punkty lojalnościowe: 11
0 ocen
W magazynie 12 szt, w piątek u Ciebie

332,19 zł

232,29 zł

188,85 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 225,80 zł
W magazynie 12 szt, w piątek u Ciebie

232,29 zł

332,19 zł

188,85 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Czajnik elektryczny Lauben EK17WS

Designerski czajnik zapewniający doskonałą kawę i herbatę.

Czajnik elektryczny Lauben EK17WS to czajnik, który doskonale zadba o Twoje napoje.

Regulowana temperatura

Temperaturę wody można ustawić w zakresie od 60 do 100°C.

Wystarczy wybrać preferowaną temperaturę na wyświetlaczu LCD.

Pojemność czajnika

Jednorazowo można podgrzać do 1,7 litra wody.

Dzięki zewnętrznemu wskaźnikowi zawsze będziesz wiedzieć, ile wody znajduje się w czajniku.

Pokrywa bezpieczeństwa

Pokrywa czajnika jest wyposażona w blokadę zapobiegającą rozlaniu.

Pokrywa jest otwierana za pomocą przycisku umieszczonego na uchwycie.

Filtr

Czajnik jest wyposażony w wyjmowany, zmywalny filtr.

Łatwa konserwacja czajnika i mniejsze ryzyko osadzania się kamienia.

Miejsce na kabel

Zintegrowany schowek na kabel ułatwia przechowywanie.

Twoja kuchnia będzie zawsze uporządkowana.

Funkcja utrzymywania ciepła

Utrzymuje wodę w ustawionej temperaturze do 2 godzin.

Zaoszczędzisz energię i czas.

Czysta konstrukcja

Minimalistyczny design, który pasuje do każdej kuchni.

Czajnik elektryczny Lauben to świetny dodatek do Twojej kuchni.

Parametry

  • Model: LBNEK17WS
  • Zasilanie: 220 ~ 240 V, 50/60 Hz
  • Moc wejściowa: 1850 - 2200 W
  • Pojemność: 1,7 l
  • Funkcja: 10-stopniowe ustawienie temperatury, funkcja Keep Warm, wyświetlacz LCD

Zawartość opakowania

  • Czajnik elektryczny Lauben EK17WS
  • Podstawa do czajnika
  • Podręcznik użytkownika

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj urządzenia

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30043 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni