Czajnik elektryczny Lauben 17BC
381,64 zł
357,88 zł
290,96 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Czajnik elektryczny Lauben 17BC: stylowy i funkcjonalny
Stylowy Lauben 17BC to idealne połączenie stylu i funkcjonalności.
Stylowy dodatek do Twojej kuchni
Dzięki wzornictwu w stylu Art Deco i wysokiej jakości matowemu wykończeniu, czajnik jest prawdziwym klejnotem w Twojej kuchni. Korpus został wykonany ze stali nierdzewnej #304.
Maksymalne bezpieczeństwo i łatwa konserwacja
Dzięki ukrytemu elementowi grzewczemu czajnik jest odporny na kamień i łatwy w czyszczeniu. Bezpieczeństwo zapewniają funkcje przegrzania i gotowania na sucho.
Funkcjonalna i praktyczna konstrukcja
Obrotowa podstawa 360° ułatwia przenoszenie czajnika. Zintegrowany schowek na kabel pozwala utrzymać blat kuchenny w czystości.
Kluczowe cechy
- Wzornictwo w stylu Art Deco: dodaje stylu Twojej kuchni.
- Ukryty element grzejny: łatwa konserwacja i odporność na osadzanie się kamienia.
- Funkcja bezpieczeństwa: ochrona przed przegrzaniem i gotowaniem na sucho.
- Termometr: precyzyjna regulacja temperatury wody.
- Przechowywanie kabli: Utrzymuje blat kuchenny w czystości.
- Podstawa obrotowa 360°: łatwa obsługa.
- Wysokiej jakości materiał: stal nierdzewna # 304 z matowym wykończeniem.
- Podświetlenie LED: główny przełącznik jest podświetlany, co ułatwia obsługę.
Specyfikacje
- Pojemność: 1,8 l
- Napięcie: 220-240 V, 50 Hz
- Moc: 1850-2200 W
- Długość kabla: 60 cm
Pakiet zawiera
- Czajnik
- Podstawa
- Instrukcje użytkowania
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.