Cosori CP158-AF PREMIUM - frytownica na gorące powietrze 5,5 l 5x szaszłyki i grill. ruszt, czerwony
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Cosori CP158-AF PREMIUM - frytownica na gorące powietrze o pojemności 5,5 l
Podstawowe informacje
EAN: 810043370080
Moc wejściowa: 1700 W
Pojemność kosza: 5,5 l
Timer: 1-60 min
Zakres temperatur: 75°-205°C
Wymiary: 29,8 x 30 x 32,1 cm
Waga: 5,4 kg
Opis produktu
Smaczne i zdrowe smażenie z minimalną ilością oleju jest możliwe dzięki frytownicy na gorące powietrze Cosori CP158-AF PREMIUM. Dzięki pojemności 5,5 l idealnie nadaje się dla większych rodzin lub biesiadników.
Projektowanie i kontrola
Wzornictwo tego modelu zostało wyróżnione nagrodami Red Dot Award i iF Design Award. Funkcjonalnie pochylony ekran dotykowy LED umożliwia łatwą obsługę.
11 programów i funkcji specjalnych
Frytkownica oferuje 11 wstępnie ustawionych programów i funkcje specjalne, takie jak podgrzewanie wstępne, alarm mieszania i utrzymywanie temperatury po gotowaniu.
Ruszt do grillowania i 5 szpikulców
W zestawie znajdują się praktyczne akcesoria do grillowania mięsa i warzyw.
Czyszczenie i konserwacja
Nieprzywierający kosz i pojemnik można myć w zmywarce, co ułatwia konserwację.
Książka kucharska
Do frytkownicy dołączona jest książka z oryginalnymi przepisami w języku angielskim, do pobrania również w języku czeskim.
Pakiet zawiera
- 1x Frytkownica na gorące powietrze
- 5x igła do szpikulca
- 1x Ruszt do grillowania i szpikulce
- 1x Książka kucharska w języku AJ, do pobrania w języku czeskim
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.